Idag skickade jag in hösilage till analys, hur lång tid...?

RIA

Trådstartare
hur lång tid tar det att få svar på analysen om man skrivit att man vill ha svar via mail? det är analycen jag använt mig av.

det är energi/protein samt mineraler jag vill ha analyserat.

hur lång tid tog det för dig att få svar?

Sv: Idag skickade jag in hösilage till analys, hur lång tid...?

Det har tagit allt mellan 4 dagar och två veckor.
Nu är det ju inte högsäsong, så det borde gå rätt snabbt. Inom en vecka borde du nog kunna räkna med.

jag skickade in hösilaget idag så dom ska ju ha det imorgon. får hoppas på att jag får svar innan veckan är slut då :banana:

ingen som har fått besked via mail?

Jag tar alltid via mail.

Och jag skojade bara, snabbaste svar jag fått var på en dag! Kollade igenom mina analyser och såg att förra året ankom provet analycen 2006-11-14 och jag hade mailsvar 2006-11-15!

:eek: så snabbt??

jisses! då kanske jag till å med har svar imorgon eftermiddag då :)
eller onsdag i bästa fall.

det är första gången jag skickar in själv. innan så har alltid analys ingått i stallhyran men nu gjorde dom ingen i detta stallet jag står i nu. å jag vill ha det så jag ser att min häst får i sig rätt mängd och framförallt rätt foder!

nu kommer jag ju kolla mailen 100 gånger per dag tills analysen kommit ju :p

Liknande trådar

Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
646
Senast: Linda_A
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 166
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 036
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
969
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vilka raser passar in?
  • Bildtråd