hvem har I som tränar??

Status
Stängd för vidare inlägg.

natasjachristensen

Trådstartare
Hejsa

Kunne godt tænke mig at høre hvem I har som tränar i de forskellige discipliner??

Jeg får hoppträning af Ragnar Bengtsson
terræn af en irlænder ved navn Eric Smiley
og dressur rider jeg stadig i danmark, da jeg ikke har kunne finde en god tränar i sverige endnu ;)

Sv: hvem har I som tränar??

Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.
Hämtat från forumreglerna.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Hejsa Jeg er næsten lige flyttet til sverige (blentarp). Hvor kan man finde ud af hvor og hvornår der er terræn träning i skåne...
Svar
2
· Visningar
981
Hästmänniskan Hejsa Vi har en paddock på 35*50 m med et grus underlag. Der er dræneret men det fungere vist ikke så bra mere, da der komme en del...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Centaur
·
A
Ridning Hei! Jeg vil gjerne få fortelle om min seneste tur til Portugal der jeg red for David Oliveira! Jeg har vært i Portugal mange...
Svar
8
· Visningar
1 636
Senast: Ivylin
·
E
Dressyr Funderade lite på det sedan jag läst följande (klippt från dansk sida) Halt hest fik 7 i fri trav Den amerikanske dressurhest...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: esther
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka