Hur mycket och ofta äter ni under graviditet?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur mycket och ofta äter ni under graviditet?

Som tur är så har jag alltid gått mina egna vägar. Alla värden är bra, jag har gått ner i vikt i mig själv och jag mår toppen annars förutom att jag är så kvällstrött nu. Jag är i v 21 nu och har inte gått upp så mycket.
 
Sv: Hur mycket och ofta äter ni under graviditet?

Varför äter du hos din mamma :confused:

Det låter inte hälsosamt för själen...

Se till att klipp av navelsträngen ORDENTLIGT så du är fri från lägga-sig-iare när bebin kommer.

Nu ska du bilda en EGEN familj. ERA regler gäller.

Så om du är på besök hos din mamma då äter inte du där??
Intressant.. Åker du hem och äter eller "svälter" du tills besöket är över?

Den navelsträngen är mig veterligen avsliten för länge sedan och Gumman har en egen familj och sina egna regler och har så haft i ett antal år :cool:

*Gnist som äter hos sin mamma när jag är där på besök*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 002
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 324
Gravid - 1år Nu tänkte jag att jag skulle försöka skriva ner min förlossningsberättelse, och jag börjar med något så trevligt som en slempropp...
Svar
19
· Visningar
2 073
Senast: vindvissla
·
S
Övr. Barn Jag är tillsammans med en man sedan ca ett år tillbaka och han har 2 barn (2 och 3 år iår) tillsammans med en annan kvinna. Deras...
2
Svar
23
· Visningar
5 697
Senast: lobell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp