Hur många här inne är gravida?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Meibla

Trådstartare
Ja.. det var frågan

Var ett tag sen jag såg en sån tråd här inne, så tänkte att det kanske var på tiden att göra en ny :D
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

Jag är det fortfarande! Hade Bf-datum igår men jag har å andra sidan ställt in mej på att gå över någon vecka eller två, varför vet jag ej.
Har fortfarande endel sqaker jag tänkt hinna göra så än kan den få stanna.
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

Du har nästan samma BF som jag! :D Fast dom kan inte bestämma sej för om det ska vara 1/4 eller 5/4 så jag går på det sista ;)
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

Jag är! Är beräknad till den 19/12 så nu närmar det sig... :)
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

Det var några stycken. Var väl det jag misstänkte :D ;)
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

Jag är gravid!! :)

Har varit på första ordinarie ul idag! Har tidigare valt att göra två vul. Jag väntar fortfarande tvillingar. Men enligt mätningarna idag så är de två veckor yngre än vad vi/bm har räknat ut. Så vi ska tillbaka i början av december för att se så att de växer som de ska. Idag var de lika stora och troligtvis tvåäggstvillingar! :love: :love:

/Timsetim (16+0)
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

Jag är =)
Bf 19/3 och det är alllllt för lång tid kvar!! hela 4 mån och 2 dagar... Men den som väntar på något gott =)
Men jag älskar att känna min lilla älskling röra sig inne i magen, sååå underbart!!
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

Jag är! :) Jag är beräknad till 29/12:crazy: , så jag får försöka kniiiiiipa till efter 12-slaget iallafall... :smirk:
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

Jag är också gravid, BF den 25:e november. Men jag kan tänka mig föda när som helst nu... :)
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

jag är fortfarande enorm :eek: Bf 14 december, så det närmar sig.... räknar dock med att gå över till typ julafton så jag inte ska gå och bli tokig då BF är framme och inget händer!
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

...och jag är! Beräknad till 25/3 så det är också ett tag kvar.

Ska bara vara en i maggen men eftersom det sparkar helt hysteriskt och dessutom i båda sidorna samtidigt så man funderar ju :p
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

Jag :banana: .
Är i v.31 bf 23/1 och jobbade min sista dag idag :banana: ! :D
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

Jag!
Det är beräknat till 13/2.

// K
 
Sv: Hur många här inne är gravida?

Hej Mulles_matte! Kul att vi är så nära :) Kanske kan följas åt lite? Verkar dessutom vara någon/några till med ungefärlig nedsläppsdatum...man får ju räkna +- två veckor så det blir ju vad det blir i alla fall hehe. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
1 375
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 432
Senast: orkide
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
654
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 363
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp