Hur lång framförhållning ska fritidshemmet ha vid studie/planeringsdagar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur lång framförhållning ska fritidshemmet ha vid studie/planeringsdagar?

Enya skrev:
Det tror jag basilika också förstår, vad jag tror hon reagerar mot är att de lägger planeringsdagen så långt efter terminstart och inte när terminen kommit igång.

Men hon skrev ju faktiskt precis när terminen kommit igång.... Det är ju så att vi som jobbar på förskola/dagis oxå har semester och alla kommer inte tillbaka samtidigt& det är ju viktigt att alla i arbetslagen är med så man kommer fram till samma saker ang sheman arbetssätt, teman mm planeringsdagarna är ju till för att göra verksamheten ännu bättre!
 
Sv: Hur lång framförhållning ska fritidshemmet ha vid studie/planeringsdagar?

Håller iallafall med tråd startaren om att det är väldigt dåligt att meddela om studiedag på måndagen när man hämtar på fredagen, så ska det inte gå till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 357
Senast: tuaphua
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 476
Senast: Cilva
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 294
Senast: Intejag
·
Övr. Katt Min kisse kastrerades och öronmärktes i början av förra året. Jag upptäckte nu i år att tatueringen i örat inte syns alls. så jag ringde...
Svar
7
· Visningar
1 361
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp