Hur länge (korkade frågor)...

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Lilla Lina

har man kvar mjölk i brösten efter att man har slutat amma?

Jag slutade för en månad sedan, men ändå läcker det mjölk stup i kvarten. Hade inte så mycket i brösten när jag slutade amma (hade väldigt mycket i början efter förlossningen) för att jag trappade ner mer och mer. Men fortfarande kommer det mjölk om jag råkar klämma på brösten eller trycka mot dem.

När tar det slut? Vart tar det vägen? Kommer allt ut eller resorberas det?

Korkade frågor, jag vet...
 
Sv: Hur länge (korkade frågor)...

Jag läckte i 3 månader efter att jag slutat amma. Jag slutade amma för 11 månader sen och det kan fortfarande komma några droppar då o då:( . Jag vet inte hur länge det kommer att fortsätta eller var det tar vägen.
 
Sv: Hur länge (korkade frågor)...

Jag var tvungen att tvärt sluta amma då minstingen var 3 mån, jag hade nog mjölk iaf 4 mån efter det fick pumpa 1-4 ggr /dag för att det inte skulle stocka sej....
 
Sv: Hur länge (korkade frågor)...

Mitt tog slut bara efter någon vecka, man ska ju helst inte pumpa ut eller nåt för då producerar man ju bara mera hela tiden...
Men visst stockar det sig kan man ju pumpa ut det värsta, men bara lite, annars slutar det ju aldrig, stockningen blir ju mindre också...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
3 255
Senast: Roheryn
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 792
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 019
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 311

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp