Hur länge innan ni blev gravida?

Sv: Hur länge innan ni blev gravida?

Slutade med pillren efter 10 år-gubben skakade kalsongerna- sen var det kört:) Har haft väldigt lätt att bli gravid, 5 graviditeter -3 ungar ganska bra utdelning!/L
 
Sv: Hur länge innan ni blev gravida?

Det tog 8 månader. Jag fick inte tillbaka min mens som den skulle efter jag slutade med mina p-piller. Och sen var jag 60 kg större på den tiden.
 
Sv: Hur länge innan ni blev gravida?

Drog ut spiralen 2 februari 2006, blev gravid vid andra försöket. Fick missfall i slutet på maj/början på juni, och började försöka bli med barn igen i slutet på augusti. Lyckades 18 december 2006, testade positivt i vecka 5, och är nu i vecka 19 :bump: :bump:
 
Sv: Hur länge innan ni blev gravida?

Grattis! Hoppas att du mår bra,håller tummarna för dig!/L
 

Liknande trådar

Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
975
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 938
Senast: Linn-Nora
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 315
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 773
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp