Hur klär man bebisen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur klär man bebisen?

Ja, dyr är den... Jag köpte mig min som en födelsedagspresent till mig själv... men inga nya kläder eller andra utsvävningar blev det på ett bra tag.

Funderar på om jag skulle sälja den, men tääääänk om det blir en bebis till.
 
Sv: Hur klär man bebisen?

Jag brukar vara extra noggrann med att sonen är påklädd på fötter, händer, huvud och omring halsen ("tosser", vantar, halsduk, mössa...).
Sen beror det ju lite på hur långt jag ska gå, men oftast klär jag honom lite lättare när jag ska bära honom än om jag hade haft honom i ex vagnen.
Jag ser sjalen/selen+min kropp som ett värmande "plagg".
 
Sv: Hur klär man bebisen?

Baby Björn kan ju ta kål på vilken rygg som helst...fast jag har hört att de nyare modellerna ska vara ngt mer ergonomiska.. :confused:

Har aldrig själv burit i Ergo, där emot i en Patapum, vilket jag varmt kan rekommendera! :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Har en 8-årig son som har det lite jobbigt med sina känslor. Han har, och har länge haft det väldigt jobbigt och svårt med att visa och...
2
Svar
22
· Visningar
7 415
Senast: MiniLi
·
Småbarn Har suttit ikväll och läst lite om olika symptom på adhd på barn. Någon här som har erfarenhet om detta? Det är vår son på 5år som...
2
Svar
24
· Visningar
4 142
Senast: Queen
·
Gravid - 1år Jag trodde jag hade ganska bra koll på hur mycket man behöver klä på, men nu har jag blivit osäker...:confused: Var hemma hos en...
2
Svar
24
· Visningar
5 896
Senast: Brandgul
·
Hästmänniskan hejsan alla bukemänniskor... sorry om tråden ligger fel, ni får ta bort eller flytta den då måste bara fråga om det inte bara är jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 196
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp