hur hade du gjort (stallbygge)

Sv: hur hade du gjort (stallbygge)

Jag hade valt de fyra större boxarna och låtit shettisarna dela på en box om de blev fler. Dels för att jag tror att lite större boxar skulle vara en fördel vid en ev. försäljning och dels för att sadelkammaren blir större. Sen skulle jag helt klart sätta in ett fönster i sadelkammaren. Känns mer hemtrevligt helt enkelt. :D Kanske kan du som någon sa sätta det lite högre så att det inte går att se in utifrån så lätt? Eller sätt en kafégardin nederst?
 
Sv: hur hade du gjort (stallbygge)

jag får väl gå ut med en inbjudan till invigning när det blir färdigt... men det är ett långtidprojekt, som det ser ut nu i alla fall.. :p :D
 
Sv: hur hade du gjort (stallbygge)

Kan såga som så at jag har 3*3 boxar och det ångrar jag, de är förs små för halvblod och travare och såna där stora saker, unghästar eller ej.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 192
Senast: Ajda
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 463
Senast: Angel
·
Hästhantering Behöver lite råd. Har endast två hästar hemma i stallet just nu. I morgon måste jag åka iväg med den ena för en kort veterinärkoll. Iväg...
Svar
11
· Visningar
2 041
Senast: Anna11
·
Anläggning Någon som vill ge tips hur vi ska lägga upp planritningen när vi ska bygga om den gamla halvrasade ladugården till stall? Det vi bestämt...
Svar
11
· Visningar
2 710
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp