Hur gick det här till?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur gick det här till?

Synd att Elin är 14 år yngre än din son:D Hon skulle behöva någon vettig att väga upp dåliga gener med;) Och din son är dessutom som bonus otroligt vacker!

Gulle dig. Vad skoj att den här tråden vaknade till liv så jag får skryta med mina underbara barn....
 
Sv: Hur gick det här till?

Mini är jättesöt!!! :love:
Vi får se när hans tjejintresse vaknar på allvar... just nu är det fantasyböcker, Playstation och drakar som gäller.
 
Sv: Hur gick det här till?

Mini är helt inne på fantasy. Läser massor av sånt. Och hon älskar drakar. Eragorn var tydligen en höjdare.
Också hänger hon på nätet och skriver på Harry Potter forumen.
 
Sv: Hur gick det här till?

Ahaaaa.... jag tror vi har något där ;)

Eragon är den bästa bok Alexander har läst.
 
Sv: Hur gick det här till?

Mini hälsar och frågar vad han tycker om Harry Potter?

Hon tyckte också om Eragonboken och jagar nästa del på biblioteket. Har han sett filmen?
 
Sv: Hur gick det här till?

Vi såg filmen kort efter premiären, och han satt och räknade alla fel de hade gjort jämfört med boken. Han älskar Harry Potter också :)
 
Sv: Hur gick det här till?

Älskar Harry Potter, då är det i hamn på den här sidan!

Så skönt att vi har fixat det här till ungarna.:D
 
Sv: Hur gick det här till?

Ha, vi tänker bara se till att två ungdomar som är som gjorda för varann, träffas :)
 
Sv: Hur gick det här till?

Precis. Tänk på hur mycket tid och pengar de kommer att tjäna på att slippa ragga på krogen!
 
Sv: Hur gick det här till?

Du har ingen tanke på att krogägarna kommer att gå i konkurs du!
Vill ni ha det på ert samvete?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 846
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 388
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 238
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 746

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp