Hur gick det här till?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur gick det här till?

Vad fin han var som 13-åring.
Snart så är han en finnig 15-åring i målbrottet.
Dottern här tyckte också att han var söt.

Gröna ögon är fint.
Dottern har brun-gröna och minstingen havsgröna.
 
Sv: Hur gick det här till?

Din son är verkligne något extra Cilla!!! Önskar ju att han vore X antal år äldre..... så jag hade en chans på honom:D
 
Sv: Hur gick det här till?

Jag förstår att du har problem med med 13 år, för jag har enorma problem med att jag väckte min flicka för att för sista dagen i sitt liv gå till dagis.

Nästa gång det väcks efter sommarlov så är det för att gå till förskolan... hjälp :eek:

Borde inte åren sakta in så att vi gamla hinner med :idea:
 
Sv: Hur gick det här till?

En Tant har ingen ålder :)

Tänkte mer på en 13-årings perspektiv... att vara Tantig är en helt annan sak - och det är varken du eller jag.
 
Sv: Hur gick det här till?

He he, om jag ser ur en 32 årings perspektiv är en 13-åring ett barn (och det håller säkert inte han med om)... :devil: :rofl:

/Ulda - inte särskilt tantig (hoppas jag :o )
 
Sv: Hur gick det här till?

Ja visst går det fort! Jag har också två som fyller 13 i augusti.
Fast...när jag hälsade på min mormor (många år sedan, hon är död sedan länge) så påminde jag om att ringa moster som just den dagen fyllde 65 år! Mormor (själv 95 just då, ej dement) sa häpet, med samma jollrande röst som man använder till bebisar: "ååååh, vad pigan har blivit stoooooor". Det kom verkligen spontant :rofl:
 
Sv: Hur gick det här till?

KL
Jag kan inte klicka på länken och se bilden *tjurar*
 
Sv: Hur gick det här till?

CillaW, även om detta är en gammal tråd, men min dotter fyller år i samma vecka som din son - dessutom året 93, för din pojk fyller väl 14 år i år? Är det inte lämpligt att börja planera vissa arrangemang nu? :angel:
 
Sv: Hur gick det här till?

CillaW, även om detta är en gammal tråd, men min dotter fyller år i samma vecka som din son - dessutom året 93, för din pojk fyller väl 14 år i år? Är det inte lämpligt att börja planera vissa arrangemang nu? :angel:

Han blir 14 i juni men han är redan tingad till Mini :) - men om Mini får andra planer hör vi av oss.
 
Sv: Hur gick det här till?

...är ni så säkra på att han är hetero då? Jag har nämligen en son :love: också...fast han är ju tyvärr så hetero man kan bli och dessutom just nu oerhört inne på blondiner (av nån skum anledning som jag inte vill luska mer i). Han är dessutom inte så gammal heller...men, CillaW, hade inte du en dotter också? *ger inte upp så lätt* :devil:
 
Sv: Hur gick det här till?

Såvitt jag vet verkar han mest intresserad av tjejer. Men jag har en 11-årig dotter också, som är väldigt vacker.:love:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 846
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 388
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 237
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp