Hur gick det här till?

Status
Stängd för vidare inlägg.

CillaW

Trådstartare
Det var alldeles nyss som jag höll en behändig bebis på 2,6 kilo i famnen.

Jag lovar.

I dag fyller har 13 år. Jag har en tonåring i huset!

Han är söt, smart, snäll, omtänksam och rolig och jag är så stolt att vara hans mamma!
Men.... vem är den här unge mannen, och VAR har han gjort av min bebis?

I36132.jpg
 
Sv: Hur gick det här till?

Åh, min blivande svärson. :love:
Vilken snygging han är. Och vilka ögon! Är de gröna eller är det fotot som luras?
 
Sv: Hur gick det här till?

Perfekt! Minis är grön-bruna. Vissa dagar är de mer bruna, vissa dagar mer gröna.

Tänk så vackra våra barnbarn kommer att bli!



*Visk: Mini kollade bilden och tycker han är jättesnygg*
 
Senast ändrad:
Sv: Hur gick det här till?

Gratulera dina fina son från mig :love: !! Hoppas att han får en härlig födelsedag :banana: :bump: !!!
 
Sv: Hur gick det här till?

Jag glömde ju skriva GRATTIS till både son och mamma. Blev så bortkollrad av bilden...
 
Sv: Hur gick det här till?

Försvinner bebisar hos dig med? :o Någon måste göra nåt åt detta, och det snabbt!

Grattis till sonen! Vilka ögon!
 
Sv: Hur gick det här till?

Härlig bild ,stort grattis till 13-åringen.
Har själv undrat många gånger var mina bebisar blev av ,älsta dottern fyller 20 år om drygt en vecka ,kan omöjligt vara sant ,jag är ju högst 30 .......
 
Sv: Hur gick det här till?

Jag ska hälsa honom att de halvnakna tanterna på buke tycker att han är söt ;)

Och inte bara det, han är förbaskat feministiskt medveten också. En son att skryta med, och det gör jag.

Nu har vi gjort hans födelsedags-shoppingrunda i en stad nära oss. Puh!
 
Sv: Hur gick det här till?

Jag förstår inte heller var bäbisarna tar vägen. Mina fyllde nyligen 8 år, helt obegripligt, de föddes ju precis! Söt pojk du har Cilla!
 
Sv: Hur gick det här till?

Oj vilka ögon!!
han kommer göra många tjejer olyckliga :) !

Ja alltså, sonen är ju bara 4, men tycker inte alls att det var längesedan han föddes, det har bara skenat iväg hit, plötsligt kan jag förstå mina föräldrar som ju alltid tjatar om (som de flesta päron :) ) att de inte kan fatta att man är stor nu, vi var ju små nyss! :banana:
 
Sv: Hur gick det här till?

Säger som alla andra *tanter*
WOW:d vilka ögon !!!


Och naturligtvis ett STORT GRATTIS !!!

*HIPP HIPP HUUURRA*
 
Sv: Hur gick det här till?

Vilka fantastiska ögon! Snacka om strålande och helt underbara :)
 
Sv: Hur gick det här till?

Snuffsan skrev:
Och min lycklig ;)

Ja, han är redan bokad :D

Tack för allt beröm. Jag håller förstås med!

Vi har haft en intensiv födelsedag med shoppingrunda och oorganiserat kalas med mormor, kompisar och fint buke-besök. Lillasyster valde att följa med mormor hem så nu är det bara jag och prinsen kvar hemma... puh...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 846
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 388
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 237
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp