Hundpratare

proxygirl555

Trådstartare
Finns det ngr här som har ngr erfarenheter ifrån hundpratare? Sådana som kan prata med hundar? Som förstår vad de säger? Jag var nyss med min gamle kille hos en. O jag blev chockad.

Var lite skeptiskt emot det först. Men hon sa en massa klockrena saker som hon omöjligt kan veta. Hon visste att han hade fobi för bajs. O hur ofta har en hund detta?? Hon beskrev även våran andra hund som är 1 år nu. Hon är väldigt livlig utav sig. Det ända vi sa till kvinnan var att hon skulle fråga Challe om den nya familjemedlemmen. O hon visste exakt alla Sessans små tricks. Ööhh..

Va fundersam jag var när jag gick därifrån :D

Sv: Hundpratare

Vi kontaktade en Hästpratare när vi hade stora bekymmer med vår islänning.

Hon sa en del saker som man funderade på, inget som var klockrent och en del rena gallimattias-en!

Vi (mor och jag) träffade även Samantha Curry när hon besökte Sverige i mitten av 1990-talet. Hon sa att vår katt var rädd för en vit fluffig filt vi hade i soffan, och att hon hatade mig. Min mor och far har inte ägt en vit fluffig filt i hela sina liv. Inte fanns det något vitt fluffigt i eller omkring sofforna heller, men katten låg gärna självmant i mitt knä och spann i flera timmar.

Så jag vet inte...

Men om du kände att det var mycket som stämde så tycker jag du ska vara glad över upplevelsen!

/Syrsa

Sv: Hundpratare

Jag skulle väldigt gärna komma i kontakt med någon som kan prata med hundar, men hur hittar man sådana?

Liknande trådar

Hundhälsa Vet inte om ni minns min lilla gula som var på rymmen då vi nyss fått hem honom? Här kommer iaf en liten uppdatering om hur det gått...
Svar
11
· Visningar
1 394
Senast: Emor
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 464
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka