Hundbilder

Sv: Hundbilder

KL

Lägger in den här bilden på min Faiza som jag blev riktigt nöjd med (den är beskärd men annars orginal).

24755056.jpg

Gud vilken fin bild! Den är också "fit for canvas" :D
Gillade detaljen med dom röda bären!

Tack! Ja, jag är nöjd med den, fast kvaliteten ser lite sämre ut på Pixbox. Glad att jag lyckades få en såpass bra bild, det var inte många sekunder hon stod still där vid rönnbären :p

Här kommer mitt bidrag.
Jag, Mefisto och Ante.
skanna0007.jpg

Jag och Toddy, korsning boxer/Labbe. Den lilla i kanten är Kickan, korsning Tibetansk spaniel och Tax.
skanna0001.jpg

Min älskade Zingo.
Skogen7.jpg

Kl

Puttar upp tråden med en bild på min kompis hund Svante när vi promenerade i skogen här om dagen. Han är riktigt snygg!
OBS COPYRIGHT!

CIMG2344.jpg

*KL*
villka fina bilder:)

här är en bild på min hund hon är 3 år
DSC01334.jpg
[/IMG]

Igår skulle jag egentligen fota band. Mina hundar fick dock följa med och passade så bra in i miljön att de också fick vara med på några bilder. :)
02-29.jpg

04-28.jpg

01-32.jpg

(sen tröttnade ena hunden och började busa istället)

Snygga bilder, som du säger passar hundarna väldigt bra in! Och den sista bilden :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 962
Senast: Jahopp
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 123
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 605
Senast: Lingon
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 158
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka