Hundbilder

TwiggyM

Trådstartare
Hittade ingen tråd för hundbilder av alla de slag. Här tänkte jag att vi kan posta bilder på både våra egna och andras hundar. Kan vaar bilder från hundens vardag eller en speciell bild som blev extra bra.

Min Strauss hamnade på bild idag för första gången på länge. Hade med kameran på långpromenaden och lät sambon ta några bilder medan jag dirigerade hund. Lite mörkt ute så bilderna är inte av toppkvalitet men de duger.

07-19.jpg

03-28.jpg

04-27.jpg

06-21.jpg

Sv: Hundbilder

Vad fin han är strauss :) , första bilden var ju kanonbra, gillade uttrycket.
Nu vet jag inte om det är min dator, men här ser det ut som att färgerna är superstarka och konstrasten är väldigt hög...går kanske att ta hue/saturation och minska färgerna?

Jag sitter dock på jobbdatorn och skärmen här är inte att lita på!!

Har du inte fler bilder förresten?

Vilka fina bilder och hunden var ju också en läckerbit :d
Här kommer några bilder som jag har tagit på både mina egna och andras hundar:

Lucky2.jpg

Hilda.jpg

Tira.jpg

Chili.jpg

HildaochBenji.jpg

sally.jpg

Blandade bilder på Dogue de Bordeaux:
Diezel
181108diezel1.JPG

"Skatan"
031108valp1.JPG

Contender
031108contender1.JPG

Stilstudie på Enemy :love:
11-11-07enemyrull.JPG

11-11-07enemyrull1.JPG

:angel:
11-11-07enemyrull2.JPG

här kommer det några bilder på min skönhet!

19662116.jpg

24789514.jpg

24789510.jpg

Hm...nej inte superstarka på min skärm men det skiljer sig nog. Däremot var det mörkt så han fotade på sisådär IS0 6000 nånting. Därför är färgerna lite off.

Första bilden är helt underbar! Jag önskar att jag hade en lika fin kamera som dig.

Här är några av mina favoriter på min hund:

5913516.jpg

5913548.jpg

:laugh:

Härliga bilder. Underbar ras. :love:

*kl*
Har lite bilder jag själv fotat också. En del är visade tidigare. Blandade favoritbilder från en utställning.

15-4.jpg

18-3.jpg

17-4.jpg

10-24.jpg

Önskar också jag hade den kameran ;). Sambon fotade rottisbilderna med sin nya värstingkamera som är alldeles för dyr för mig. Trivs dock bra med min som jag tagit ovanstående foton med.

Den bilden är super tycker jag! Men Iiiiiiiiiik vad läbbiga dom hundarna ser ut :eek: , jag såg såna på WDS förut på långt håll och tyckte dom var skitsnygga. Sen nä jag kom fram och fick se att dom var glansiga, hårlösa och lite torra/vårtiga blev jag rent förskräckt:rofl:

jag har ingen bra kamera så kvalitén på bilderna är inge vidare.

minina på stranden. bilden är tagen för ca 3 veckor sedan på förmiddagen. men det var så mycket moln att det var mörkt ute!
PICT0346.jpg

PICT0347.jpg

loke spårar
PICT0358.jpg

Tack! Ja det stämmer att det är Jääkäri. Sen ska det tilläggas att bilden är redigerad också, han har ju inte riktigt sån fräsig färg på ögonen :D

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 962
Senast: Jahopp
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 123
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 605
Senast: Lingon
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 158
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka