Humörssvängingar!?

Sv: Humörssvängingar!?

TS;

Jag har också hemska humörsvängningar ( fast du hade all rätt att bli ledsen och arg) ibland är min ilska och irritation befogad, för sambon verkar inte riktigt fatta hur jag mår:smirk: Men ibland är jag hemskt orättvis, och då spelar det ingen roll vad han gör, jag är skitsur ändå. HEMSKT! För jag är ju inte sån, jag VET att han inte har gjort nåt fel egentligen:eek: Om vi är ute och går med hundarna kan jag bli irriterad för att han går för fort, men om han nästa gång stannar och väntar på mig blir jag ilsken för det:o Helt bisarra känslor.
 
Sv: Humörssvängingar!?

hehe kan inte låta bli att småle=)

låter som om jag skulle skrivit de där=)

Man är sån helt enkelt. man börjar grina för minsta lilla och att sambon är lat (som vanligt) är världens katastrof. att han inte gör nått MÅSTE ju bero på att jag e så ful å fet=) å så spinner man vidare å mår bara sämre å sämre.

Men det går över=)
 

Liknande trådar

Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
809
Senast: Ramona
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 200
Senast: Liran
·
L
  • Artikel
Dagbok Det ÄR bra saker i mitt liv nu. Somexempel att jag ska få en hund DENHÄR VECKAN! Och endel andra saker också som är mycket mera...
Svar
3
· Visningar
555
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp