Hound of the Baskerville?

Sv: Hound of the Baskerville?

Helt klart en sån där konstig figur som jag inte minns namnet på från Ronja Rövardotter, tror jag att det var!:D

Sprang du för ditt liv när du mötte denna varelse, klarade du dig utan allvarligare skador, eller var den vänlig?:p

Den vaktade ingången till sin grotta tror jag men lät mig passera sedan jag mutat den med leverpastej!

Gula lilla ikonen som är tredje från höger ovanför rutan där du skriver ;)

Underbar miljö. Tog faktiskt ett tag innan jag såg de där ögonen :p

Åh, då kanske jag också ska börja bära med mig leverpastej när jag går till skogs. Läbbigt värre att möta en sån där utan att ha någon muta så att man kan passera ifred.

Men den såg lite fin ut iaf. Undra om man kan fånga in en sån och tämja den?

HAHAHAHA! :rofl:

Det värsta var, att jag först tog upp bilden. Tittade överallt. Såg inte ett skit. Sen såg jag något svart som låg på marken. Efter mycket vridande och vändande (och en hel del fantasi?) så tänkte jag; "Aha, Beauceronen ligger på rygg och ålar sig!". En väldigt smal Beauceron, och kanske suddig? Men det var det jag såg :angel:

Sedan läste jag i tråden mer ordentligt och uppmärksammade "ögon" och "grotta". Då :idea:

24711870.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Just nu så är det ju en aktuell diskussion. Jag hittade den här gamla amerikanska studien. Hade igen aning om att Rottweilers kom så...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 921
Senast: Ananas
·
Övr. Hund Sedan i går har min hund betett sig ganska illa. Han är nio år gammal och har varit min i två år. Jag vet inte så mycket om hans...
Svar
7
· Visningar
3 916
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Någon annan som har eller känner till en hund som vägrar äta Taste of the wild? Jag har nu provat två olika sorter (den med lamm och...
Svar
13
· Visningar
1 528
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 835
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Falsterbo horse show byter namn
  • Vilka raser passar in?