Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu?Japp. Hojta!
Nu är jag! (+ @inverterad )@Iamia är du kvar?![]()
Egentligen hade jag velat ha henne och titta på, men hon har för dåligt reiningGP för att få komma tillbaka, tror jag... Så gör som du vill!@Iamia Ville du köpa tillbaka lilypad-forktail ? Jag har bestämt mig för att inte satsa på rabicano hos Quarter så jag är inte beroende av färg längre, så känner att jag inte har någon plan för detta sto och skulle gärna vilja ha platsen.
Om någon annan färgavlar hos Quarter så har jag även detta sto jag tänkt göra mig av med black-taffy
Nu är jag! (+ @inverterad )
Egentligen hade jag velat ha henne och titta på, men hon har för dåligt reiningGP för att få komma tillbaka, tror jag... Så gör som du vill!![]()
Vilket du tycker.Vad föredrar du, att jag försöker sälja vidare eller lämna till Gisela?
Tycker det är så svårt med bukehästar för en del vill ju hellre att man pensionerar och en del vill säkert att man lämnar vidare till någon annan![]()
@inverterad du frågade för ett tag sedan om den här Morfeusdottern var till salu. Nu tänker jag göra mig av med henne. Är du fortfarande intresserad
https://www.horsereality.com/horses/601697/ajuga
Det är väl bra om du är engagerad i jobbet och inte (bara) spelar HR...Sorry, jag glömde bort digblev så innei jobbet
![]()