Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Iamia Ville du köpa tillbaka lilypad-forktail ? Jag har bestämt mig för att inte satsa på rabicano hos Quarter så jag är inte beroende av färg längre, så känner att jag inte har någon plan för detta sto och skulle gärna vilja ha platsen.

Om någon annan färgavlar hos Quarter så har jag även detta sto jag tänkt göra mig av med black-taffy

@Iamia Ville du köpa tillbaka lilypad-forktail ? Jag har bestämt mig för att inte satsa på rabicano hos Quarter så jag är inte beroende av färg längre, så känner att jag inte har någon plan för detta sto och skulle gärna vilja ha platsen.

Om någon annan färgavlar hos Quarter så har jag även detta sto jag tänkt göra mig av med black-taffy
Egentligen hade jag velat ha henne och titta på, men hon har för dåligt reiningGP för att få komma tillbaka, tror jag... Så gör som du vill! :)

Egentligen hade jag velat ha henne och titta på, men hon har för dåligt reiningGP för att få komma tillbaka, tror jag... Så gör som du vill! :)

Vad föredrar du, att jag försöker sälja vidare eller lämna till Gisela?
Tycker det är så svårt med bukehästar för en del vill ju hellre att man pensionerar och en del vill säkert att man lämnar vidare till någon annan :p

bleh... Gillar inte när hingstägare bara skriver upp VG och G i tagline. Typ "1VG 10G". Är alldeles för ouppmärksam så jag reflekterar inte över att det saknas ett värde - dvs ett A :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 147
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vilka raser passar in?