Vill någon ha detta arabsto med G+ på canter och galopp? sv-nevada
Köpte den bara för dessa G+ men känner att jag inte har någon direkt plan med henne så någon annan kanske vill ha?
Jag känner mig lite sugen. Behöver rensa först dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill någon ha detta arabsto med G+ på canter och galopp? sv-nevada
Köpte den bara för dessa G+ men känner att jag inte har någon direkt plan med henne så någon annan kanske vill ha?
Näe, men nu kanske?
La in mina hingstar i nya ETS-studbooken. Döm om min förvåning när jag märker att min Meraxes inte är inavlad/linjeavlad öht. Hade liksom iskallt räknat med det eftersom han har en rätt lång stamtavla.
Tror ju inte att linjeavel som inte ens syns i stamtavlan ska kunna ha nån påverkan men kändes ändå lite skönt!
Nu?Näe, men nu kanske?
https://awesome-table.com/-LeTNNv6WyMXSnMfSJl5/viewVad är ETS-studbooken?
@inverterad ett sto kastade med shehzaad, ny chans?![]()
Tack och bock!Såklart! Nu?
Men va?Ja, alltså jag har ju inte gjort formeln så vet inte exakt hur den funkar och den verkar ha haft rätt hittills. Däremot undrar om något det blivit något tokigt när du lagt in honom med breeders advice?
Om jag lägger in honom på nytt i Paste3 ser det hur såhär:
Visa bifogad fil 32443
Dvs inget VG-.
Påminner mig om häromdagen när jag hade rensat bort lite hästar så tittade jag på mina siffror och tänkte typ Hey det var ju inte så farligt, typ ett tjugotal hästar kvar baraMission impossible, jag vill ge mig in i rab-PRE och...
Visa bifogad fil 32445.....
Någon som vill hjälpa mig?![]()
Vad är ETS studbook? Låter intressant.La in mina hingstar i nya ETS-studbooken. Döm om min förvåning när jag märker att min Meraxes inte är inavlad/linjeavlad öht. Hade liksom iskallt räknat med det eftersom han har en rätt lång stamtavla.
Tror ju inte att linjeavel som inte ens syns i stamtavlan ska kunna ha nån påverkan men kändes ändå lite skönt!