Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Murray , är du kvar? Har ett sto som jag skulle vilja testa med Whydah om det går bra. Hon har inga A men lämnar föl med A på canter :cautious: Nu tänkte jag ge henne en sista chans med Whydah. Funkar inte det blir det spa för henne.

Kollade på en "utomstående" avkomma han fått, och tänkte vad fan kom det fölets 3 A ifrån (resten G). Kollar morsan, 8 A och 2 BA :eek: då blev nog ägaren nöjd ändå😂🙈 hur man nu kan lägga 100 dp på ett sånt sto 🙄

@Iamia jag ändrade tillbaka nu, men vi försöker igen lite senare :) är inne på lunchen, 13-13.30, annars blir det nog inte förrän ikväll efter jobbet.

La in mina hingstar i nya ETS-studbooken. Döm om min förvåning när jag märker att min Meraxes inte är inavlad/linjeavlad öht. Hade liksom iskallt räknat med det eftersom han har en rätt lång stamtavla.

Tror ju inte att linjeavel som inte ens syns i stamtavlan ska kunna ha nån påverkan men kändes ändå lite skönt!

Vill någon ha detta arabsto med G+ på canter och galopp? sv-nevada
Köpte den bara för dessa G+ men känner att jag inte har någon direkt plan med henne så någon annan kanske vill ha?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 147
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka