Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att ha spelets högsta GP på AT är fan inte kul, hittar ingen hingst åt henne, hon har både Atropic och Helios i stamtavlan såklart :turd:

Min Nirvana på .nl :love:
32357

Hittade den här islandshästen på .nl (e. Andvari u. Depla) till salu med blått öga trots liten vit stjärna.
32360

Jag har tänkt att det borde finnas på HR men inte lagt märke till någon tidigare, har någon av er gjort det? Eller är det så pass ovanligt?
Jag har dock dålig koll på rasen.

Hittade den här islandshästen på .nl (e. Andvari u. Depla) till salu med blått öga trots liten vit stjärna.
Visa bifogad fil 32360
Jag har tänkt att det borde finnas på HR men inte lagt märke till någon tidigare, har någon av er gjort det? Eller är det så pass ovanligt?
Jag har dock dålig koll på rasen.
En med bara blått öga och vit mule:
https://www.horsereality.com/horses/770686/bestla-fra-heimdall

Föl med blått öga med bara stjärn, mamman har bara blått öga.
https://www.horsereality.com/horses/1002026/foal-doe-1002026

Som exempel. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 147
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bilköp och hundbur
  • Akvarietråden V