Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snällaYep! Nu?
Tack snälla!Är du kvar?
Absolut. Jag har ett par AT-föl som skräpar ifall de visar sig ha rabicano. De växer fan aldrig upp. Sen att jag tänkt göra mig av med alla AT men väntar på att se om de ska säljas eller pensioneras gör det inte lättare att vänta på.Jag måste hålla med om att föl växer olika snabbt. Även om jag vet att de inte gör det egentligen. Snart är de flesta av mina knabbar vuxna och det känns som igår vi hetsköpte alla när de släpptes. Samtidigt växer ett klabbeföl upp imorgon som det känns som att jag haft sedan jag började spela typ.
BlasturVilken av någon av följande helbröder (islänningar) hade ni behållt?
https://www.horsereality.com/horses/992900/
https://www.horsereality.com/horses/930172/
De är ju sådär Ellert-söta med W21 (och dessutom blackanlag, icke att förglömma). Hade de vart ston så skulle de fått bo kvar båda två.
Mmm. Han har ju bättre GP. Och så stor skillnad i confon är det inte även om 8VG är trevliga (det är ju en bit kvar till 14VG liksom). Varför måste det bli hingstungar hela tidenBlastur![]()
Är klabbefölet från foundation? Annars har du ju haft den 6 månader längre.Jag måste hålla med om att föl växer olika snabbt. Även om jag vet att de inte gör det egentligen. Snart är de flesta av mina knabbar vuxna och det känns som igår vi hetsköpte alla när de släpptes. Samtidigt växer ett klabbeföl upp imorgon som det känns som att jag haft sedan jag började spela typ.
Nej hon är egen uppfödning, så det spelar såklart in. Men vissa föl går en lite obemärkt förbi och vips är de vuxna medan man stirrar på andra så att klockorna stannar.Är klabbefölet från foundation? Annars har du ju haft den 6 månader längre.![]()
Haha bägge märrarna jag köpte för att kolla om det var stona istället för Asdon visar sig därmed vara bärare.
Givetvis@Shaggy ett till sto till Brage kanske?
Var på jobbet men är hemma nuSjälvklart! Nu?
Jag intalar mig själv att mina hästar är på sommarbeteHar haft såå mycket jobb senaste veckan och ligger, eh, ganska efter med att kolla igenom föl och betäcka stona... Insåg att jag inte ens hunnit skriva något i denna tråden tidigare![]()