Jag har med knökfullt och behöver bli av med en del, bukepriser självklart. Har även en del som jag kan tänka mig och bli av med bara till bukare, ska kolla lite mera först vad jag har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen verkligen inte! Jag är bara glad att han får fina ston!Tur att du inte blev sur där när jag sa tre och drog till med sjuVar 4 dressyrston som fölade samma dag där så vart mer än tänkt
Fick förresten seprationsångest när jag tittade på dem så är "bara" de härVisa bifogad fil 28580
Jag har med knökfullt och behöver bli av med en del, bukepriser självklart. Har även en del som jag kan tänka mig och bli av med bara till bukare, ska kolla lite mera först vad jag har.
Den här finns till salu (alla är skimlar) hon har lämnat svettfux men är själv W3.Ja det var det!
Nej, ingen koll på albadeia alls, är det en foundationhäst? Har kollat olika leverhingstars stam för att hitta lever/leverbärare bland de olika foundationhästarna men har väldigt ont om tickets nu så vidare raidande får vänta...
Tack för tips! KöpteDen här finns till salu (alla är skimlar) hon har lämnat svettfux men är själv W3.
Edit hade ju varit lite småsmart att lägga med länken
https://www.horsereality.com/horses/111873/acapella
Raidade Sydamerikas foundation imorse på jakt efter ett Nesrine-föl och fick tag i ett. Ingen höjdarconfo direkt, 10G2A men ändå nöjd eftersom jag behöver leverhästar från olika ursprung. Tog inte mer än ett par timmar innan någon mailat o frågat om hen fick köpa ut den... Hatar att behöva säga nej dock. Mvh vill vara alla till lags
Hmm tror inte jag varit i Afrika.El-Marees och Dziwa tillsammans kan, om man har tur, ge leverflaxrabicano
Är visserligen Afrika, och där kanske du hämtat hästar redan.
Aku + Aisha(leverflax) från Sydamerika kan ge en bra avkomma tillsammans (Aisha ger skräp men med Aku kan det gå bra).
Hmm tror inte jag varit i Afrika.
Bara Asien, Europa, Nordamerika och Sydamerika typ.
Hittade ett stoföl igår e. Baariq som tyvärr inte var någon höjdare confomässigt (lyckades inte få nån bra stokombination när jag höll på) med med 75,5 i racing vilket känns lite roligt - då kan man ju tävla liteSen är ju Baariq svår att avla vidare på eftersom typ alla bra hingstar stammar från honom...
Jag skulle kunna åldra Gaius om han är intressant?Jag behöver hingsttips
Welsh
GP >660
>3VG, inga An
Någon som har känner till någon?
Haha, jag åldrade upp honom ändå. Han växte ju så långsamt.Jag skulle kunna åldra Gaius om han är intressant?
Ok, ja i Sydamerika är ju typ var och varannan foundationhäst leverbärareMen kanske känns roligare med en avkomma direkt från lever. Annars har jag skrivit ner att förutom Nesrine och Aisha så är även dessa bärare
Hamden, Kaseeb, Jawahir, Nadiyya(är skimmel men bär leverflax och rabicano)och Badawie. Men kanske får dubbelkolla så det stämmer.
Skulle också vilja ha en Baariqavkomma men som du säger, så blir det svårt att avla med. Men ändå kul att ha en bra leverhingst![]()
Så läcker han blev!Jag skulle kunna åldra Gaius om han är intressant?
Som jag förstått det - kan ha fel... Så är både lever och flax recessiva anlag som kräver en gen från både sto och hingst för att synas.Alltså, det här med lever/leverflax, jag köpte den här inte så bra hingsten någon av mina första dagar i spelet, mest för att han är så lik en häst jag haftoch hade inte koll på vad det som står i taglinen betydde. Men är han alltså bärare fast han är fux? För att få ett lever-föl behöver det vara med ett sto som är lever då eller räcker det med att hon är bärare? Eller kan det vara så att han inte alls är bärare?
Här är han https://www.horsereality.com/horses/436579/
Ja han är bärare av både anlag för svettfux och anlag för flax. För att det ska synas krävs att stoet antingen är bärare eller har färgen/färgerna själv. Är hon bärare så är det 25% chans att avkomman får färgen, har hon färgen är det 50% chans. Detta gäller bägge färgernaAlltså, det här med lever/leverflax, jag köpte den här inte så bra hingsten någon av mina första dagar i spelet, mest för att han är så lik en häst jag haftoch hade inte koll på vad det som står i taglinen betydde. Men är han alltså bärare fast han är fux? För att få ett lever-föl behöver det vara med ett sto som är lever då eller räcker det med att hon är bärare? Eller kan det vara så att han inte alls är bärare?
Här är han https://www.horsereality.com/horses/436579/
Personen är rätt konstig. H*n har en annons i tex forumet om att h*n säljer svettfuxar men det finns inga länkar. Nu har H*n svarat i sin egen tråd och bönar och ber typ om att någon ska köpa. Jamen gör det lätt för folk att köpa då, marknaden är ju pissdålig.Omg nu blir jag nästan arg på den här Sh*llhead... Jag svarade att jag raidat foundation och köpt och pensionerat många föl i jakt på en Nesrine-avkomma och att jag därför inte var intresserad av att sälja. Hen högg såklart direkt och sa att hon hittat två hingstföl och att vi kunde byta. Tack men nej tack, jag föredrar ett sto svarade jag.
Svaret:
"I really wish you'd reconsider, you did not state at the beginning that you even cared about gender so I'm unsure how it would affect you to be getting a colt with the same mother "
Ge dig bara![]()
Omg nu blir jag nästan arg på den här Sh*llhead... Jag svarade att jag raidat foundation och köpt och pensionerat många föl i jakt på en Nesrine-avkomma och att jag därför inte var intresserad av att sälja. Hen högg såklart direkt och sa att hon hittat två hingstföl och att vi kunde byta. Tack men nej tack, jag föredrar ett sto svarade jag.
Svaret:
"I really wish you'd reconsider, you did not state at the beginning that you even cared about gender so I'm unsure how it would affect you to be getting a colt with the same mother "
Ge dig bara![]()