HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
En information till alla arabavlare.
Jag planerar att inom en till två veckors tid pensionera Diospyros. Han har fått oerhört många avkommor (kanske för många) men nu har intresset sjunkit rejält. Om någon har planerat att använda honom är det dags att göra så innan han vandrar vidare. Jag har ett antal strån i frysen men de kommer jag vara rätt sparsam med.
Jag tar gärna ett föl till på honom. Stoet ska föla om 6 dagar så förhoppningsvis hinner jag med det.

Jag planerar att inom en till två veckors tid pensionera Diospyros. Han har fått oerhört många avkommor (kanske för många) men nu har intresset sjunkit rejält. Om någon har planerat att använda honom är det dags att göra så innan han vandrar vidare. Jag har ett antal strån i frysen men de kommer jag vara rätt sparsam med.

Jag har ett sto som jag skulle vilja testa med, hon fölar om åtta dagar.

Idag kommer det födas sex eller sju föl hos mig. Det är 18 dagar sedan jag började spela så jag har inte så där superhöga förväntningar på fölen, det är mest "fina" hingstar (snarare än bra) de är betäckta med. Men det är ändå lite kul och när fölen är här ska jag sälja/pensionera dem och en hel del av stona så det blir lite ordning på torpet med vilken sorts hästar jag ska ha. Känner mer och mer att det är Trakehners och araber som jag vill pyssla med och lite quarters. Ska nog göra mig av med alla islänningarna, hur söta de än är. Tycker det är så dåligt att det inte finns renodlade islandsgrenar att tävla i!

Min plan var att använda honom när jag kommer upp i GP med mina rabicanos, men det hinner jag nog inte haha :laugh: Synd, men jag förstår dig.

två bukeföl i dag och jag är inte så besviken faktiskt :love: har fått ett par stycken föl nu där jag bara känner wtf? när de kommer ut, och så får de åka på sommarsemester, men bukehingstarna levererar i alla fall!

Denna shire ploppade ut, med magfläck och sååå söt https://www.horsereality.com/horses/687829/ från @Asko Fleetwood Mac

Och denna som är sååå bra och såå söt efter @Murray Casper Wollmers! https://www.horsereality.com/horses/688362/foal-doe-688362 Blev dock hingst, hade velat ha sto. Ombetäckning kanske? :angel:

två bukeföl i dag och jag är inte så besviken faktiskt :love: har fått ett par stycken föl nu där jag bara känner wtf? när de kommer ut, och så får de åka på sommarsemester, men bukehingstarna levererar i alla fall!

Denna shire ploppade ut, med magfläck och sååå söt https://www.horsereality.com/horses/687829/ från @Asko Fleetwood Mac

Och denna som är sååå bra och såå söt efter @Murray Casper Wollmers! https://www.horsereality.com/horses/688362/foal-doe-688362 Blev dock hingst, hade velat ha sto. Ombetäckning kanske? :angel:
Kan vi ordna såklart! Jag är inne lite nu om det passar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 147
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka