Mattematik är en helt logisk vetenskapMorgonens leverföl... 10G2A+4VG8G = 9G3A![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mattematik är en helt logisk vetenskapMorgonens leverföl... 10G2A+4VG8G = 9G3A![]()
Ingen jättebrådska! Vill bli av med dem inom en snar framtid men det kommer ändå ta ett tag att bli av med alla@Mumfie Hur bråttom har du att bli av med töserna? Tänker hur hårt jag ska gallra..
Jag tar gärna ett föl till på honom. Stoet ska föla om 6 dagar så förhoppningsvis hinner jag med det.En information till alla arabavlare.
Jag planerar att inom en till två veckors tid pensionera Diospyros. Han har fått oerhört många avkommor (kanske för många) men nu har intresset sjunkit rejält. Om någon har planerat att använda honom är det dags att göra så innan han vandrar vidare. Jag har ett antal strån i frysen men de kommer jag vara rätt sparsam med.
Det hinner du definitivtJag tar gärna ett föl till på honom. Stoet ska föla om 6 dagar så förhoppningsvis hinner jag med det.
Ja, vad tusan. Hon är ju jättesöt så hon får flytta hit om hon vill!@Iamia var du intresserad av Chalcostephia-dottern med hyfsade gp-stats?
En information till alla arabavlare.
Jag planerar att inom en till två veckors tid pensionera Diospyros. Han har fått oerhört många avkommor (kanske för många) men nu har intresset sjunkit rejält. Om någon har planerat att använda honom är det dags att göra så innan han vandrar vidare. Jag har ett antal strån i frysen men de kommer jag vara rätt sparsam med.
En information till alla arabavlare.
Kan vi ordna såklart! Jag är inne lite nu om det passar.två bukeföl i dag och jag är inte så besviken faktiskthar fått ett par stycken föl nu där jag bara känner wtf? när de kommer ut, och så får de åka på sommarsemester, men bukehingstarna levererar i alla fall!
Denna shire ploppade ut, med magfläck och sååå söt https://www.horsereality.com/horses/687829/ från @Asko Fleetwood Mac
Och denna som är sååå bra och såå söt efter @Murray Casper Wollmers! https://www.horsereality.com/horses/688362/foal-doe-688362 Blev dock hingst, hade velat ha sto. Ombetäckning kanske?![]()
tror *text*Är det någon som vet hur man får till fet text i discorden och kan avslöja hemligheten för mig?
Näpp det blev kursivt får testa annat liknandetror *text*![]()
tror *text*![]()
Jag är en idiot. Finns ju ett hjälpcenter.Näpp det blev kursivt får testa annat liknande![]()
Ah, dåligt minne... Bra att du hittadeJag är en idiot. Finns ju ett hjälpcenter.
Kursiv stil är *text*
Fet stil är **text**
Fet och kursiv är ***text***