HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Riru hade Aphodiini tid för en släktträff? 😅 Har två ston nu åt honom :)
Betalar gärna med ft/WT om du behöver såna :) stallet konstant fullt nu så får ingen användning av dom.

Senast ändrad:
@Riru hade Aphodiini tid för en släktträff? 😅 Har två ston nu åt honom :)
Betalar gärna med ft/WT om du behöver såna :) stallet konstant fullt nu så får ingen användning av dom.

Är du kvar? :D Har ju inte raidat på ett tag så har över 500 FT :o Så spara dina du till de nya raserna om du planerat skaffa några. Om du nu inte hellre betalat det än hrc såklart :p

Är du kvar? :D Har ju inte raidat på ett tag så har över 500 FT :o Så spara dina du till de nya raserna om du planerat skaffa några. Om du nu inte hellre betalat det än hrc såklart :p
Haha mig kvittar det! Jag har inte så mycket ft som du, "bara" 130😅 men jag kan betala i hrc :)

Håller på och går igenom hingstar som är rabicano och bärare på arabsidan och herregud vad många avkommor Zahir har :o Har ju själv använt den hingsten men nu blev jag mindre sugen.

Nu går det att byta bakgrundsfärg om man vill. Instruktioner finns i tråd under Game discussion. Det är ItchyWaterBuffalo som fixat det

En information till alla arabavlare.
Jag planerar att inom en till två veckors tid pensionera Diospyros. Han har fått oerhört många avkommor (kanske för många) men nu har intresset sjunkit rejält. Om någon har planerat att använda honom är det dags att göra så innan han vandrar vidare. Jag har ett antal strån i frysen men de kommer jag vara rätt sparsam med.

En information till alla arabavlare.
Jag planerar att inom en till två veckors tid pensionera Diospyros. Han har fått oerhört många avkommor (kanske för många) men nu har intresset sjunkit rejält. Om någon har planerat att använda honom är det dags att göra så innan han vandrar vidare. Jag har ett antal strån i frysen men de kommer jag vara rätt sparsam med.
Om det skulle finnas möjlighet skulle jag väldigt gärna beställa 3 strån innan du pensionerar. Du får självklart säga nej och förstår om du vill behålla stråna själv.
Farida är betäckt med Florence efter superfölen du fått men misstänker att Diospyros är enda rätta confomässigt på henne.
Jag har inte heller ännu lyckats få fram ett stoföl undan Luloah med samma confo men bättre GP. Har velat spara på Diospyros till denna stolinje tills att jag har rätt GP att matcha med. 😊

Om det skulle finnas möjlighet skulle jag väldigt gärna beställa 3 strån innan du pensionerar. Du får självklart säga nej och förstår om du vill behålla stråna själv.
Farida är betäckt med Florence efter superfölen du fått men misstänker att Diospyros är enda rätta confomässigt på henne.
Jag har inte heller ännu lyckats få fram ett stoföl undan Luloah med samma confo men bättre GP. Har velat spara på Diospyros till denna stolinje tills att jag har rätt GP att matcha med. 😊
För ögonblicket har jag 16 strån i frysen (varför kan de inte samlas på hög som allt annat gör?). Jag kommer att plocka strån varje gång jag får chansen den närmaste tiden. Jag vågar i nuläget inte lova 3 strån men något kan du garanterat få.

Suck. Fick ett mail om jag hade lfg för en hade fått en misslyckad betäckning med Whaid.. Svarade att jag för nuvarande inte erbjuder det då spelet inte har ett smidigt sätt att kunna erbjuda exempelvis provat betäckningar. Och att jag inte vågar sätta ner hrc ifall andra passar på när han är gratis (tar ju 20 000 hrc eller 75dp), men att jag kan sätta honom på FT/WT om hen vill... Får se om jag får svar. Förstår ju att man vill ha lfg r det kostar, men jag orkar inte med krånglet...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 147
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka