Jag tänkte ändå åldra upp en av dem så... Är du beredd?Åh tack!
Jag blir sugen på Darnermen han är ju föl fortfarande så Oasby skulle kunna fungera också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte ändå åldra upp en av dem så... Är du beredd?Åh tack!
Jag blir sugen på Darnermen han är ju föl fortfarande så Oasby skulle kunna fungera också.
Åh, ja! Jag trodde inte att du skulle svara så snabbtJag tänkte ändå åldra upp en av dem så... Är du beredd?![]()
Tack! Det blir intressant att se vad för föl det blir!Jag tänkte ändå åldra upp en av dem så... Är du beredd?![]()
Tror det går att hitta sådana där han försvinner från fölets synliga stamtavlaNågon om har tips på en mustanghingst med högt GP (stoet har 698) och bra edurance siffror men som inte har HR_MT01129 i stamtavlan? Finns det ens?
Tror det går att hitta sådana där han försvinner från fölets synliga stamtavla
@Riru hade Aphodiini tid för en släktträff?Har två ston nu åt honom
Betalar gärna med ft/WT om du behöver sånastallet konstant fullt nu så får ingen användning av dom.
Haha mig kvittar det! Jag har inte så mycket ft som du, "bara" 130Är du kvar?Har ju inte raidat på ett tag så har över 500 FT
Så spara dina du till de nya raserna om du planerat skaffa några. Om du nu inte hellre betalat det än hrc såklart
![]()
Haha mig kvittar det! Jag har inte så mycket ft som du, "bara" 130men jag kan betala i hrc
![]()
Tack!Ok, har ändrat nu så du får välja![]()
Om det skulle finnas möjlighet skulle jag väldigt gärna beställa 3 strån innan du pensionerar. Du får självklart säga nej och förstår om du vill behålla stråna själv.En information till alla arabavlare.
Jag planerar att inom en till två veckors tid pensionera Diospyros. Han har fått oerhört många avkommor (kanske för många) men nu har intresset sjunkit rejält. Om någon har planerat att använda honom är det dags att göra så innan han vandrar vidare. Jag har ett antal strån i frysen men de kommer jag vara rätt sparsam med.
För ögonblicket har jag 16 strån i frysen (varför kan de inte samlas på hög som allt annat gör?). Jag kommer att plocka strån varje gång jag får chansen den närmaste tiden. Jag vågar i nuläget inte lova 3 strån men något kan du garanterat få.Om det skulle finnas möjlighet skulle jag väldigt gärna beställa 3 strån innan du pensionerar. Du får självklart säga nej och förstår om du vill behålla stråna själv.
Farida är betäckt med Florence efter superfölen du fått men misstänker att Diospyros är enda rätta confomässigt på henne.
Jag har inte heller ännu lyckats få fram ett stoföl undan Luloah med samma confo men bättre GP. Har velat spara på Diospyros till denna stolinje tills att jag har rätt GP att matcha med.![]()