HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fråga - om jag har en plats i stallet idag och lägger bud på en häst vars auktion går ut i morgon, kan jag då vinna auktionen på den hästen även om det råkat födas något föl innan auktionen gått ut?
Ja. När du lägger ett bud reserveras en stallplats :) och fölen får inte en egen stallplats innan dom flyttar från mamman.

Fråga - om jag har en plats i stallet idag och lägger bud på en häst vars auktion går ut i morgon, kan jag då vinna auktionen på den hästen även om det råkat födas något föl innan auktionen gått ut?
När du lägger ett bud reserveras en box och så länge du är högstbjudande så hålls den även om föl flyttar ut och stallet blir överfullt. Om någon bjuder över blir boxen fri igen och för att kunna bjuda på nytt måste en box vara ledig.

Tvåa på bollen... :rofl:

@Mumfie jag har lagt ut några av mina till försäljning, och blir jag inte av med dom innan kvällen åker dom på spa, så jag köper resten snart, ifall du funderar varför bara en har flyttat till mig än så länge :p

@Mumfie jag har lagt ut några av mina till försäljning, och blir jag inte av med dom innan kvällen åker dom på spa, så jag köper resten snart, ifall du funderar varför bara en har flyttat till mig än så länge :p

Det är lugnt, ingen brådska! Räknar med att det ändå kommer ta ett tag att bli av med alla :)

Nu skrev någon och ville sälja en häst till mig, annars skulle den pensioneras. Tycker alltid det är så kul när det händer för det är ofta extremt dåliga hästar som inte ligger i närheten av mina andra :D

Nu skrev någon och ville sälja en häst till mig, annars skulle den pensioneras. Tycker alltid det är så kul när det händer för det är ofta extremt dåliga hästar som inte ligger i närheten av mina andra :D
Hade en sådan på chatten tror jag. Fick frågan på tyska om jag sökte hästar eller Deckhengste (avelshingst borde det vara). Jag svarade att jag var totalt ointresserad av hästar men att avelshingstar kan vara intressant. Rätt snart kom jag på att ingen ras hade nämnts så då frågade jag om vad för hästar det rörde sig om och fick ursprungsfrågan i retur :banghead:

Annons i forumet om ett sto som är rabicanobärare till salu. Den är äevn dräktig med rabicano bärare. Vid koll så har ingen av föräldrarna lämnat rabicano och hingsten har ingen avkomma än och har inte färgen själv :meh:

Hur gammal är er äldsta häst? Min är 15 år, 1 månad. Ska bli "spännande" att se vad som händer när de börjar dö av ålder. Eller ja... det händer väl inte så mycket, men än så länge finns det väl inte död i spelet? Eller kan t ex sto/föl dö vid fölning?

Hur gammal är er äldsta häst? Min är 15 år, 1 månad. Ska bli "spännande" att se vad som händer när de börjar dö av ålder. Eller ja... det händer väl inte så mycket, men än så länge finns det väl inte död i spelet? Eller kan t ex sto/föl dö vid fölning?
Död finns i spelet, men de kan bara dö av ålder. Kommer ju införas sjukdomar senare, där hälsan spelar in, vet dock inte om sånt kommer kunna leda till att hästen dör.

Alltså, @Riru . Kom på en sak. Jag försöker ju rensa ut quartrar med för dåligt reiningGP... Det här tar emot lite, för denna är en av anledningarna till att det inte går så bra med rensningen, men det kanske skulle kännas ok ändå om hon stannar inom Buke... Skulle du vara intresserad av det här helt oemotståndliga lilla stofölet? https://www.horsereality.com/horses/625596/lilypad-forktail

:arghh::nailbiting:

Ja den vill jag jättegärna ha! Borde finnas en bra reininghingst att använda, och avkommorna kommer ju alltid bli silversvarta oavsett hur tråkig hingsten är :D
Måste kolla över mins hästar först senare, för jag tror jag har fullt.

Ja den vill jag jättegärna ha! Borde finnas en bra reininghingst att använda, och avkommorna kommer ju alltid bli silversvarta oavsett hur tråkig hingsten är :D
Måste kolla över mins hästar först senare, för jag tror jag har fullt.
La henne på private trade nu. ( :arghh: Är löjligt kär i henne på nåt sätt, så om du tröttnar/eller är färdigavlad får du gärna säga till innan du skickar till Gisela eller säljer... :) )

Jo, men det känns som att det är dags. Jag brukar spela ganska intensivt ett tag för ett sen lägga av helt, så förmodligen kommer jag tillbaka en dag :D Känner att det är dags att återigen dra ner på allt som har med internet att göra.
Hoppas att du återvänder en dag! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 147
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka