HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags för mig att börja sluta spela, så börjar med att dra ner.. Snyft.

Alla dessa ska bort, de färgade också:
Screenshot_20190421_114727_com.android.chrome.webp

Tips till trakehneravlare; skippa hingsten IW Written Law. Han har 5 VG och bra dressyrstats (87, 91, 90), men jag har nu fått två föl efter honom, båda med A på shoulders och hindquarters, och en titt på avkommelistan nu visar att jag inte är ensam. Nån har även fått BA (stoet G). Så om inte stoet har minst starka G på de punkterna skulle jag skippa den hingsten.

Awh, hingsten jag väntade efter macro fick bara mammas GP på 659, tappade ett av hennes VG och inga G+ på canter eller gallop. :( Hon är kanske snäppet sämre än syrran.
Kan vara så att linjen har rätt svaga Gn på gallop och canter också. Nåväl, all the more reason att lägga g+-hingstar på dem.

Tips till trakehneravlare; skippa hingsten IW Written Law. Han har 5 VG och bra dressyrstats (87, 91, 90), men jag har nu fått två föl efter honom, båda med A på shoulders och hindquarters, och en titt på avkommelistan nu visar att jag inte är ensam. Nån har även fått BA (stoet G). Så om inte stoet har minst starka G på de punkterna skulle jag skippa den hingsten.
28531

Mening med allt :D
Stona har iof G+/VG på shoulders men inte hindq så får leta vidare tror jag.

Fråga - om jag har en plats i stallet idag och lägger bud på en häst vars auktion går ut i morgon, kan jag då vinna auktionen på den hästen även om det råkat födas något föl innan auktionen gått ut?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 147
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bilköp och hundbur
  • Akvarietråden V