Hmm nytt datortillbehör??

L

Laban

Alltså jag förstår att man har en datormus till för det gör det enklare att styra en dator men detta???

datorkisse1.jpg


Den här lilla krabaten hade öppnat 91 st utforskare och 69 st texteditor när jag kom in i rummet :crazy:
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

haha. tror att det är windowsknappen (flaggan) + e samt winknapp + n som öppnar utforskaren och notepad. inte säker på den sista men ^^
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

hmm.. det var juh ett knepigt virus som både blockerar tangentbord och skärm.. men i min handbok "viruses for dummies" så står det att man ska rassla med burköppnaren i köket :angel:
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

mm problemet är nog att den tar en rivstart och så åker burken i marken.

Den var ju varm och go så jag förstår honom.
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

Vilken fin katt :love:

Mina katter ligger ännu hellre på routern, den tycker de är varmare uppenbarligen!
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

Haha...kanske tycker att datorn får för mycket uppmärksamhet som borde komma kissen tillgodo istället...:angel:
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

:rofl:

Vilket trevligt sällskap du har som terroriserar din dator.
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

Jodå hade han kunnat komma åt routern eller modemet så tror jag nog han tar den med :D

Nu får man vara noga med att stänga ner luckan när man går därifrån
 
Sv: Hmm nytt datortillbehör??

köp en hund :D

fast då riserar du problemet med dreggel istället ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 689
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 825
Senast: Tofs
·
Hemmet Vi har precis flyttat till en ny lägenhet. Det är en nyproducerad lägenhet (3 år gammal) högst upp i huset. Det är många fönster inkl...
2
Svar
34
· Visningar
4 404
Senast: Lingon
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är nu 10 år sedan jag började få konstiga symptom som jag i efterhand lärt mig var stressrelaterat (så som att plötsligt och...
Svar
9
· Visningar
1 868
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp