Hjärtat brister...

Status
Stängd för vidare inlägg.

YorkWann

Trådstartare
När en pappa väljer ett av sina barn. :(

Han vill inte träffa yngsta sonen, för det är "jobbigt". Äldsta sonen ser han några timmar varannan helg, och det verkar funka. Men hur kan man välja bort ett av sina barn? :(
 
Sv: Hjärtat brister...

För mig är det obegripligt...

Varför är den yngre "jobbigare" att träffa än den äldre?

*tröstkramar*
 
Sv: Hjärtat brister...

Ja, säg det.... Det har jag undrat över sedan jag var sex år och min pappa kom på min och min tvillingbrors födelsedag för att uppvakta.

Min pappa hade bara ett paket med sig. Jag kan ju berätta att det inte var till mig... det var ofta såna situationer.

Lyckligtvis är gubben död nu, jag hade turen att han dog i mina armar så jag kunde förlåta honom. Väldigt skönt att han är borta för då slipper jag bli ledsen och besviken och jag har frid i mitt sinne...

mvh Eva
 
Sv: Hjärtat brister...

När en pappa väljer ett av sina barn. :(

Han vill inte träffa yngsta sonen, för det är "jobbigt". Äldsta sonen ser han några timmar varannan helg, och det verkar funka. Men hur kan man välja bort ett av sina barn? :(

Fy f*n. Han borde inte inte få träffa någon utav dom då:mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 099
Senast: Praefatio
·
Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 882
Senast: Manji
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
710
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 437
Senast: Destiny_D
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp