Hjälp mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Doris1

Jag är den mäst oroliga i världen tror jag. Jag hade 6 med en kille för ca 2 mån sen. Hade skydd och den gick inte sönder. Fick mens som vanligt efter de inte en dag för sent. Var nervös endå och gjorde 3 grav test som visade negativt alla 3. Då är de väl stört omöjligt att jag är gravid har ju haft mens osv. och alla tester var negativa. Och killen hade ju kondom och kom inte ens i den, Kan jag vara lugn???
 
Sv: Hjälp mig.

Om du hade sex för 2 månader sedan haft mens sedan dess samt har 3 negativa gravtest gjorda då kan du vara helt lugn. Risken att du är gravid är så otroligt minimal så den finns inte.
 
Sv: Hjälp mig.

Har ju hört att endel kan ha mens endå. Men jag var tyvärr tvungen att göra en abort för några år sedan och de första tecknet då var ute bliven mens. Och de var hemskt att ta de beslutet. Jag är alltid noga med att skydda mig. Men sen blir jag orolig endå ibland. Men då kan jag vara lugn då. TACK TACK
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 027
Senast: Elendil
·
  • Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 386
Senast: tuaphua
·
Småbarn Vi har en kille som blir 3 år i april och en bebis på 2 månader. När sonen blev 2 år började han bli mer och mer trotsig och i höst nu...
2
Svar
34
· Visningar
5 579
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp