Hjälp med ersättning!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Enya

Trådstartare
Köpte baby plus till Elin nu och ska gå över till det, men i det paketet följer inte ett mått med utan det är vanlig matsked som gäller. Men jag har slarvat bort alla mina matskedar!!!!!

Är det någon här som har det röda måttet som följer med i baby semp från 0 månader och som kan mäta upp hur många sånna det blir istället för matskedar?
 
Sv: Hjälp med ersättning!

1 matsked = 15 ml. Dvs 3 teskedar, så har du tsk-mått kan du ju enkelt måtta upp rätt mängd pulver.
 
Sv: Hjälp med ersättning!

Det är 8 röda mått! Mina flaskor har för liten öppning för matskedsmåtten...
 
Sv: Hjälp med ersättning!

Rekommenderar att köra färdigblandat på tetra. Det är SÅÅÅ mycket enklare. :)
 
Sv: Hjälp med ersättning!

Rekommenderar att köra färdigblandat på tetra. Det är SÅÅÅ mycket enklare. :)

Ja, visst är det! Men också mycket dyrare och barn äter ju inte lite i förväg....

Men tack för svaren alla!:) Det har löst sig nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 325
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 736
Senast: Blyger
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 887
Senast: Barbabelle
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 606
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp