Hjälp, behöver presenttips till 7-årig pojk!

Tabitha

Trådstartare
Lite sent om sider, men min son fyller 7 idag o nu visade det sig att han kommer få en cykel från morföräldrarna, så nu vet jag inte vad jag skall hitta på. Är så innerligt less på alla dessa plastic fantastic-prylar som finns i leksaksaffärerna, och som är kul i ungefär 10 minuter, därefter slängs de på hög!

Så har ni snabba tips på meningsfulla grejer, pls kom med förslag! :bow:
 
Sv: Hjälp, behöver presenttips till 7-årig pojk!

Det finns heltuffa cykeltillbehör !

En matchande hjälm kanske?

Fräck tuta att sätta på ?

Lås med kombinationskod ist för nyckel ? (finns på biltema och clas ohlson tex)

Kan bli coolt att få tillbehören först och cykeln sen :cool:
 
Sv: Hjälp, behöver presenttips till 7-årig pojk!

Fy vad svårt det är. Spenderade en halvdag i traktens leksaksbutiker igår. Imorgon fyller pojken 10 år. Vad ger man en kille utan speciella intressen i födelsedagspresent?
Det blev en stor legolåda (creator, då jag inte gillar speciallego)
och ett mikrosskåp (hade jag iaf mkt kul med som mindre :crazy: )
ett begagnat konsolspel och en bok.

Studsmatta blev födelsepresenten från gammelmormor. Underbar uppfinning, mamma bara älskar den. :o Ungarna har redan tröttnat.

Pengar är ingen idé, då ska han bara köpa, som Tabitha så underbart uttrycker det, plastic fantastic-prylar.

Nu är det bara ett år kvar till nästa gång. :cool:
 
Sv: Hjälp, behöver presenttips till 7-årig pojk!

Finns en del små experimentlådor, typ såpbubblor, flygplan och liknande. Kostar inte skjortan heller och sysselsätter barnen på ett annat sätt.

Lego går alltid hem här.

Uteleksaker, tennisbollar är poppis här, kulor, kubb, drake, skateboard, inlines.

Snickarverktyg, radiostyrd bil, påslakan, handduk, kläder, böcker.
 
Sv: Hjälp, behöver presenttips till 7-årig pojk!

Tack för svar! Bra med cykeltillbehör :idea: och Lego hade jag nästan glömt att det fanns! Vi införskaffade en studsmatta förra sommaren, annars även det varit en bra present - kul sysselsättning som även ger motion och kondition är aldrig fel. Nu är jag klar med dagens stallbestyr så nu är det bara att vässa hjärncellerna :angel:, åka in till stan o påbörja jakten.! :banana:
 
Sv: Hjälp, behöver presenttips till 7-årig pojk!

Just det, snickarlåda - där sa du något! Med riktiga verktyg i barnstorlek - det måste ju vara taget?! Tack! :)
 
Sv: Hjälp, behöver presenttips till 7-årig pojk!

Eller om han eller familjen mot förmodan äger ett playstation 2. Då kan jag rekommendera en eye toy, en kamera som gör att man kan spela spel genom att hoppa upp och ned och vifta med händerna... kul! (erkänner dock att det snarare var jag, pappa och minsta lillebror än lillebror 10 som fastnade för det, coolhetsfaktorn är lite låg...).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp