Hjääälp!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

seeyaa

Jag tror att jag är gravid igen!!!
Nu är det ju så att jag har velat ha en liten till men så nu när jag misstänker att jag väntar en så har jag bara fått ångest och panik känslor... Min minsta kommer att vara 21månader när nästa kommer och det känns jättenära för mig!! Hur långt har ni mellan era och hur tycker ni att det har varit??
Vet inte om jag kommer att klara av en abort eller om det ens är ett alternativ egentligen, jag har ju velat ha men inte redan nu om 7 månader.
 
Sv: Hjääälp!!

Jag har ju inga barn själv men mellan mina två kusiner är det 14 månader och det fungerade perfekt både för mamma och barn :)
 
Sv: Hjääälp!!

Hej, mina tvillingar var 17 månader när Ida kom:love: , Det var en tuff tid, men nu 2 1/2 år senare så är jag så glad att de alla är så tätt. De har ju sådan glädje av varandra, och jag måste säga att jag känner att jag oxå vuxit som människa,känner mig så stark när jag tänker på vad jag klarat/klarar av. Jag tänkte oxå på abort (en milisekund) Jag vet hur du känner, men du kommer fixa det galant grattis förresten/kram Lisa-som inte kunde få barn alls
 
Sv: Hjääälp!!

Hej, ta det lugnt! Jag har 22 månader mellan flickorna, och 18 mån till grabben, gick alldeles utmärkt. Nu är de tonåringar, och har väldigt trevligt ihop. Visst bråkar de ibland, men på det stora hela är de härliga ungar som "fostrar" varandra. Hjälper lillbrorsan med läxorna, tjejerna hjälps åt med hästarna, alla tre spelar Singstar och sjunger så taket lyfter, det är härligt!
 
Sv: Hjääälp!!

Jag har en kompis som har mellan 10-13 månader mellan alla sina och hon har 4 st :o. Hon valde att skaffa sina så tätt då hon var 38 år när första kom.

För henne och hennes man har det funkat bra men det har även varit tufft, men nu har hon som sagt 4 st väldigt tätt.
 
Sv: Hjääälp!!

Det ordnar sig, jag lovar!
Men, ett visst mått av panik får man ju alltid när man upptäcker att man är på G.
Man får väldigt snabbt rutiner när bebban kommit, släpp alla krav ett tag och låt bara de absolut nödvändiga hushållssysslorna få ta tid.
 
Sv: Hjääälp!!

Är 23 månader mellan mej o syrran och det har alltid fungerat bra Vi har fortfarande väldigt kul ihop och mamma o pappa tyckte det fungerade bra när vi var små också. Vet flera som har barn tätt och de allra flesta tycker fördelarna överväger.
 
Sv: Hjääälp!!

Tack allihopa!
Ja jag antar att det ordnar sig men jag har ju 6 år mellan "1" och "2" så att det då bara blir 21 månader mellan "2" och "3" ger mig ju stora panikattacker:eek:
Att sen ingen av dem varit planerade heller gör ju bara det saken ännu skojigare... Fast efter tvåan så har jag hela tiden sagt att jag skulle vilja ha en till men att vilja ha och att få är ju ändå inte riktigt samma sak..
Nåja de två jag har är ju världens underbaraste så en till lika underbar kan ju knappast skada egentligen..:crazy:
 
Sv: Hjääälp!!

seeyaa skrev:
JagMin minsta kommer att vara 21månader när nästa kommer och det känns jättenära för mig!!

Vi har bara en än så länge, men vi vill gärna ha tätt. Gärna en ny bebis när lilleman är ca 14 månader. Men det är inte så lätt fixat så länge man ammar, eftersom mensen brukar dröja då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 482
Senast: Modest
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 796
Senast: Manji
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 982
Senast: Amha
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
1 312
Senast: enough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp