Hingstval?

Sv: Hingstval?

Jag skulle vilja betäcka me Muscle Hill eller Muscle Massive. Men deras helsyskon duger också Diesel Don o Muscle Mass.

Det beror ju lite på vad man har för sto, men ska jag bara välja på hingst så blir det Viking Kronos :) Märren jag har i stallet hade nog få gå till Varenne.

Senast ändrad:

Okej, mer seriöst svar. Ska avkomman tävla i Europa så väljer jag Viking Kronos.

nähä...för min vackra springare är faktiskt snabbast av alla hans fars avkommor på fryst ...ja...jag var med första året det inseminerades med fryst sperma :D....det är te å va framme , och vart ska sleven vara....om inte i gryta :rofl:

Så det är bullshit det där ser ni :p

nähä...för min vackra springare är faktiskt snabbast av alla hans fars avkommor på fryst ...ja...jag var med första året det inseminerades med fryst sperma :D....det är te å va framme , och vart ska sleven vara....om inte i gryta :rofl:

Så det är bullshit det där ser ni :p

Se där, då har vi ju en klar och tydlig utredning som bevisar att hästarna blir snabbare om de är avlade med fryst semin! Nu tycker jag att vi går ut på stallbacken och föreläser.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
Anläggning Hit me 😃 med era bu eller bä vid köp av plastridå till lösdrift. Är det bäst att köpa dom dyra beslagen eller kan jag bara klämma fast...
Svar
5
· Visningar
627
Senast: Freazer
·
Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 989
Senast: Freazer
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
948
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka