Hingstval 2008

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 918
T

Tica

Hejsan! Jag har ett sto som jag skulle vilja betäcka nästa år men jag har lite svårt att bestämma mig för vilken hingst jag ska ha. Hon är e.Briar och ue. Elizar, någon som har något förslag? Funderade på Bernstein eller Master? Tacksam för lite hjälp :)

Sv: Hingstval 2008

Vill gärna också se, eftersom jag själv fött upp en med likadan stam. Eller är det kanske min uppfödning det rör sig om?

Sv: Hingstval 2008

Vad har ditt sto för kvaliteer? Vad vill du komplettera med dvs vad ska hingsten helst bidra med?

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 640
Senast: Mabuse
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 408
Senast: Gunnar
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka