Hihi -vad säger man...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Girasol

Trådstartare
Linus snart fyra år tittade på tv igårkväll ihop med pappsen. Programmet som visades handlade om kameler. Helt plötsligt utbrister linus med förfäran i rösten :
Kolla pappa, du det var en ful häst!!!! :rofl:

Att försöka få honom förstå att det var en ungkamel hjälpte inte. -Han hade lustig rygg också........:D
 
Sv: Hihi -vad säger man...

Det bådar ju gott när det blir dags att välja ponny, det blir ingen kamel i alla fall!
 
Sv: Hihi -vad säger man...

Så sant.... ;)

Frågan är bara om det blir nån ponny. Som läget är nu , gillar han bilar för hela slanten. Ja sen är han lite såld på årets föl. -Men det är ju inget för honom direkt.:eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 803
Senast: alazzi
·
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 777
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 264
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
974
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp