Heldagsseminarium om farliga hundar - nån som ska gå?

Skogstrollet

Trådstartare
Jag har kikat på programmet länge nu och vill väldigt gärna gå. Nån mer som tänkte sig det eller som gått på anordnarens tidigare arrangemang och var nöjd med upplevelsen?

Man har verkligen lyckats få ihop ett heltäckande schema (om de hittar föreläsare till alla delar) och jag önskar jag hade en liten manick som klarade av att spela in hela dagens prat... :p

ADC 2008 - Farliga hundar ur olika vinklar

Sv: Heldagsseminarium om farliga hundar - nån som ska gå?

Åh. Jag hade jättegärna gått, men jag är i Dubai då. :cry:

*svär lite*

Dubai, det är säkert tråkigt... och trist... och alldeles underbart så här års.

Hade gärna gått om jag var i stockholm.
Du kanske kan låna en diktafon av någon?

Du är i Dubai då *mutter*.... Inget medlidande från min sida att du missar "farliga hundar".... ;) // Mayalv som givetvis inte alls är avis

Ni som går kan väl anteckna och återge lite av föreläsningarna här på buke, eller på något annat sätt så vi som inte kan gå ändå får ta del av vad som sas.

Är jätte intresserad av att gå, men kan tyvärr inte åka till Sthlm då..

Jag hade tänkt försöka anteckna men frågan är hur mycket fingrarna orkar med under en heldag.

Ska se om jag kan låna en diktafon av någon. Med lite tur kanske man får med sig en del skriftligt underlag.

Synd att man inte bor i Sthlm, annars hade jag lugnt gått. Väldigt intressant ämne som ständigt kommer upp. Sverre Sjölander har jag själv lyssnat på under föreläsningar för mina djur- och hundkurser, han är väldigt bra. Rakt på, inget tjafs, men kan uppfattas som lite.... burdus, kanske? :p

Jag hade gärna gått, jag har krypavstånd till Thorildsplans gymnasium. Men 700 kr?

Åh, jag had eplanerat in detta, men med tanke på att jag har fått lägga ut mina sista slantar på min hund sbehandlingar av bog, handled och rygg så kommer jag inte att ha råd :cry::cry::cry: och ännu är inte behandlingen klar eftersom rehab mm tillkommer!

Så jag blir jätteavis på dig (och er andra) som ska dit!
Hoppas ni får regn... och strömavbrott... :D

Låter ifs väldigt intressant men jag tycker 700 är lite väl saftigt, då får dom allt bjuda på jäkligt god lunch om det ska va värt det :P

Låter ifs väldigt intressant men jag tycker 700 är lite väl saftigt, då får dom allt bjuda på jäkligt god lunch om det ska va värt det :P

Ja, men det kostar nog en del att få dit alla de där föreläsarna. Hade varit billigare men inte alls lika givande att ha en enda föreläsare så att säga.

Leif Carlsson brukar vara vettig.

Sant ifs men det går in bra mkt folk i en aula oxo.... Studentrabatt kanske hade varit ngt?!! :P

Ja, men det kostar nog en del att få dit alla de där föreläsarna. Hade varit billigare men inte alls lika givande att ha en enda föreläsare så att säga.

Leif Carlsson brukar vara vettig.

Ja, egentligen är det ju inte dyrt med tanke på att det är så många föreläsare.

Men frågan är vilken nytta man har av att de är så många? Det blir ju en superlång dag. Jag skulle somna minst en gång före lunch, en gång strax efter lunch, samt ytterligare en gång till framåt femtiden.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 915
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 661
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 644
Senast: _Taggis_
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka