Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var konstigt, förra året var Krafft Rehab helt havrefritt, men jag har mailat krafft alldeles nyss och frågat om detta. sånt här MÅSTE dom ju informera om.. att de helt plötsligt bara tillsätter 22% havre i ett foder som är känt för att vara havrefritt.. befängt..Krafft rehab innehåller 22 % havre.
Jag har skrivit lite i en tidigare tråd ang mugg och jag har sett att väldigt många har fått bort all mugg sedan dom tagit bort betforen.. mig veterligen finns ingen forskning på det, men när det hela tiden kommer på tal och det fungerar så bör det ha något samband..Varför det? HH
Är det verkligen havre i Rehaben? .
kan någon ge förslag på olika sorters foder som INTE innehåller havre då min bebis troligtvis är alergisk mot de.. snälla hjälp mej. jag vet att de finns havle fri mix från salsa men den åt hon ej. tyckte den va äcklig. men de måste finnas fler
Mustangfodret är havrefritt
Det finns ett jätte bra havre fritt foder som heter Mustang original. Finns i müsli och pellets.
Det finns ett jätte bra havre fritt foder som heter Mustang original. Finns i müsli och pellets.
Om du menar Marstall Freizeit så innehåller den 15 % havre enl hemsidan. HH
*knapplån*
Marstall Haferfrei (havrefri) är som namnet låter havrefri. Är både kompletteringsfoder (att blanda med havre enligt Marstall), men går att fodra som fullfoder också. Vi hade det till en "hoppetossa" här hemma och det fungerade riktigt bra. Så här ser det ut:
![]()
Hos oss (Södertälje) finns Marstall på Granngården.