Hästägarförsäkran???

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Inka_NZ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 837
I

Inka_NZ

Hej!
Jag hoppas att någon vänlig själ kan hjälpa mig:). Det är så att jag ska ställa ut min fölis:love: i oktober och då jag har varit ifrån allt vad utställningar och tävlingar heter i över 10 år så har jag lite dålig koll:crazy: Det står att man ska lämna hästägarförsäkran innan man lastar ur men var finns sådana att tillgå? Har sökt men ej hittat:confused: Jag har i och för sig kvar "gamla"anmälningsblanketter till vanliga tävlingar och där har jag för mig att det "ingick" en hästägarförsäkran att skriva på. Vet någon vad som gäller? Jag är mkt tacksam för svar:)

Många vänliga hälsningar ifrån Inka

Sv: Hästägarförsäkran???

Det brukar finnas en lista i sekretariatet som man skriver på, på de utställningar som jag varit har det aldrig varit något separat papper, och om det är till Hanaskede du ska kommer vi att ha en lista som skrivs på när du anmäler att ni kommit. Lycka till !!

Sv: Hästägarförsäkran???

Okidoki! Tusen tack för svaret! :)

Och Ja jag ska till Hanaskede.
Tack igen

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 700
Senast: Pancakes
·
Hästvård Hej alla! Jag skriver detta inlägg för att jag håller på att oroa ihjäl mig själv. Har en ung valack som haft en fibroblastisk ink...
Svar
15
· Visningar
8 081
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 606
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ För 11år sedan flyttade jag hemifrån, alldeles förtidigt men ändå i sista stund. Min mamma var iskall och ständigt på jobbet, hade...
Svar
18
· Visningar
1 773
Senast: MalinJ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka