HAR nog fått fel ras!! snälla HJÄLP MIG snabbt :S

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Jazzy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 88
  • Visningar Visningar 14 633
Sv: HAR nog fått fel ras!! snälla HJÄLP MIG snabbt :S

Om det är någon som skämmer ut sig så är det ju du själv!
Har du fastnat på å-knappen eller?
Håller med övriga om att du skriver hel konstigt.
Hoppas för dina hundars skull att du är ett troll och att hundarna du pratar om har ett hem hos någon annan.

Alla har vi våra fel och brister... Människosläktet ÄR sådant.

Jag håller med många föregående..hoppas att detta är ett skämt!!!!
Annars tycker jag synd om dessa framtida hundar..Snacka om att bara samla...

Men allvarligt, tror du att lite mark/skog och en bit staket är allt som behövs, sen kan man stoppa in hur många hundar som helst där?!

Nääääe...

Sitter hellt Paff fattar ingenting!
SKÄMTAR DU MED OSS ELLER?

FÖR DE FÖRSTA EN BLAND RAS FÖR 11 000 KR..(inget emot blandisar)
De måste ju för sjuttsingen va runt dom pengarna du gav för din renrasiga med papper och allt ..?
Sen förstar jag inte riktigt din sambo och du ska flytta till GÅRD?
Då jag bor själv i skåne ser att du är från bromälla visst de ligger i dom billiga områdena i Skåne MEN fan knappt vi har råd..
Hmm..något lurt.
Och hur ska folk på buke kuna hjälpa dig med och se om du fått en blandis eller inte.
Skrev ni inga papper på hunden?
Vad var hunden försäkrad som från uppfödaren blandis eller renras?
Du ville ha en hund att luffsa runt med och som lek kamrat till din andra då har du ju fått de nu Priset blev 11 000 kr ditt val dina hundar!
Sen att vissa tycker att det är ett överpris de är en annan historia!

tror snarare att det är en omogen och osäker liten själ, som inte vill annat än söka uppmärksamhet och vill ställa till med intriger.:) Det är ju synd om tös stackarn:)

De måste ju för sjuttsingen va runt dom pengarna du gav för din renrasiga med papper och allt ..?
Då jag bor själv i skåne ser att du är från bromälla visst de ligger i dom billiga områdena i Skåne MEN fan knappt vi har råd..
Hmm..något lurt.
Och hur ska folk på buke kuna hjälpa dig med och se om du fått en blandis eller inte.
Du ville ha en hund att luffsa runt med och som lek kamrat till din andra då har du ju fått de nu Priset blev 11 000 kr ditt val dina hundar!

lite lån av tråd bara..sorry.
Alltså när vi bodde i skåne så va vi så förundrande över va billiga gårdarna va där, (typ "hästgårds storlek") hemma kring (blekinge/kalmar) får man ingen gård under en miljon om den ska vara i boskick med renoveringsmöjligheter , som det så vackert heter..,var i skåne funderar du på?

Sjöbo, tomelilla Ystad,hässleholm kristianstad där är de billigt men statusen där är ingen höjdare..(FÖR LÅNGT OCH PENDLA TILL JOBB)
Vill man bo runt Lund,malmö ,staffanstorp får du lägga upp minst 2,5 miljoner..

Detta värkar vara lite snurrat XD
Hade hon stamtavla till hunden eller inte?

Läs tråden......

Läs tråden......

Åh vad jag är trött på sånna här svar.
Jag förstår om personen skriver ett inlägg som är totalt fel pga den inte läst tråden. Sen kan man också missat något fast man läst (hände själv mig för några dagar sedan).
Men när man skriver en fråga, så kan man väl svara på den om man vet svaret. Speciellt när det räcker med 1 ord för ge svaret.

Zitruz: Nej hunden har ingen stamtavla om jag läst rätt.

Folk kan störa sig lite grann för att du stavar lite fel och använder dig inte utav kommatecken och punkt.

Det var en väldigt fin hund iallafall och jag önskar dig lycka till med den andre.

Folk kan störa sig lite grann för att du stavar lite fel och använder dig inte utav kommatecken och punkt.

Det var en väldigt fin hund iallafall och jag önskar dig lycka till med den andre.

jag kan inte hjälpa att jag stavar fel för jag är dyselektiker såå jag kan inte skriva såå rätt ursäkta mig i såfall

Hmm..något lurt.

min första hund som jag har på bilderna är renrasig och har stamtavla och pappaer allt den gav jag 11 000kr för och den andra gav jg 10 000kr eller var det var men jag har sålt den för den åt upp alla mina tappeter och den var ej renrasig jag kollade upp det så jag sålde den för den var hämsk

Härligt. Då kan du ju vara med i tråden om roliga annonser också.
"Hämsk" nästan renrasig hund säljes för minst tiotusen.

Om det är någon som skämmer ut sig så är det ju du själv!
Har du fastnat på å-knappen eller?
Håller med övriga om att du skriver hel konstigt.
Hoppas för dina hundars skull att du är ett troll och att hundarna du pratar om har ett hem hos någon annan.

du mina hundar bor hos mig och jag kan inte hjälpa att jag är dyselektiker om du vet vad det är för något men det tror jag väll knappast... mina hundra älskar mig dom får gå ut hur mycket dom vill skillnad mot dig kankse som inte alls gå med din hund är det därför du skriver detta för att din hund tycker att du är ett troll haahaha jag fattaar hehehehe:rofl:

Härligt. Då kan du ju vara med i tråden om roliga annonser också.
"Hämsk" nästan renrasig hund säljes för minst tiotusen.

ja du missade den ju haha jag gav bort den GRATIS haha sorry

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 912
Senast: geting
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 065
Senast: NOC14
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 024
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
5 103
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vilka raser passar in?
  • Falsterbo horse show byter namn