Håll oss uppdaterade, igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad fasiken! Nu då?

142377441787334400_resized.jpg
Nu så....Åh så fin :love:
 
Kul @Jonaz!!! Fin hon är! Man kan aldrig få för många ;)

Själv får jag nog döpa om Badbollen till Gummibollen nu.
wpid-wp-1423839426910.jpeg


wpid-wp-1423839430955.jpeg

Känns som om hon använder sina bakben?
wpid-wp-1423839423137.jpeg

O tölten är inte så långt bort heller...

Fin fin gummiboll!
wpid-wp-1423839417353.jpeg

Tänk att liten har blivit så stor!
babis.jpg
Gillar henne nästan mer nu än när hon var föl :love:
 
@Jonaz - Hon ser superfin ut! Grattis till köpet, berätta mer!

Jag börjar känna att jag kanske borde ha en till häst jag med. :cool: Bara en känns lite futtigt. :sneaky:

@kvandi Jag tycker hon är så oerhört vacker! Älskar hennes ansikte. Så fin!
 
Kul @Jonaz!!! Fin hon är! Man kan aldrig få för många ;)

Själv får jag nog döpa om Badbollen till Gummibollen nu.
wpid-wp-1423839426910.jpeg


wpid-wp-1423839430955.jpeg

Känns som om hon använder sina bakben?
wpid-wp-1423839423137.jpeg

O tölten är inte så långt bort heller...

Fin fin gummiboll!
wpid-wp-1423839417353.jpeg

Tänk att liten har blivit så stor!
babis.jpg
Jätte fin :-)
Hon ser ut att få med sig ryggen och rätt lätt fram.
 
Igår tävlade jag med "gammel"valacken, årets första tävling det gick långt över förväntan.
Han hade känts lite sådär i veckan, men han gick som tåget själv. Tror aldrig han gått riktigt såbra, och då var det första gången i ett ridhus med.
6,05 i T8, 5,80 i V5 med några småmissar, känns extra kul med fina kommentarer och fin ridning, :D:love:.
Det blev dubbelvinst i finalerna, var tufft med 6 och 7st i ett ridhus i finalerna :o
Och jag som gått i tanken på att sälja honom..

Dottern tävlade oxå för första gången och vann även hon på honom :love:


Nu blir det Westcoast wintergames nästa gång, laddad till tusen :D:bump:
 
IMG_20150215_125731_zps19bhzkor.jpg


Jag försökte ta en bra uppställd bild på min häst idag, men det var fasen lättare sagt än gjort. :p Fröken myror i benen hade svårt att stå stilla. :angel: Men jag tycker ändå denna bilden överensstämmer rätt bra med verkligheten.

Vad tycker ni om hennes hull och sådär? Visst är hon lite tjock, men inte katastrof? Står på fri tillgång..

Exteriört är hon väl lite lång och lågställd tänker jag spontant. Jag leker ju med tanken att betäcka henne, kanske 2016 - Vad skulle ni leta efter hos en hingst om vi tänker exteriört? :D
 
Igår tävlade jag med "gammel"valacken, årets första tävling det gick långt över förväntan.
Han hade känts lite sådär i veckan, men han gick som tåget själv. Tror aldrig han gått riktigt såbra, och då var det första gången i ett ridhus med.
6,05 i T8, 5,80 i V5 med några småmissar, känns extra kul med fina kommentarer och fin ridning, :D:love:.
Det blev dubbelvinst i finalerna, var tufft med 6 och 7st i ett ridhus i finalerna :o
Och jag som gått i tanken på att sälja honom..

Dottern tävlade oxå för första gången och vann även hon på honom :love:


Nu blir det Westcoast wintergames nästa gång, laddad till tusen :D:bump:

Grattis till jättefina poäng! Mitt mål för säsongen är att rida på 5.0 i t8/t7 och v5. :p
 
@Michis Superfin!

*kl*
Min princip att Hedinn inte ska ridas något på ridbana något just nu gav effekt, häromdagen travade han på som bara den och drog även iväg i ökad galopp. :D Lång bromssträcka men glad matte då han tidigare knappt rört sig framåt. I traven ser man att han har ett tydligt bakbensgrepp så kommer han ha mer vilja än storasyrran så kommer även han ha en hejdundrande pass. :D

10986363_402113953295679_999735614_n.jpg


Bylting som har motsatta problemet - hetssporre lyckades istället skritta lugnt och trava på böjt spår utan att rusa iväg efter fyra steg så där har jag också upplevt framsteg!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
319
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 637
Senast: Gunnar
·
Hemmet Något som kan vara bra att tänka på om man vill binda elpriset på längre tid är att företaget som man binder hos skall vara stabila nog...
2 3
Svar
54
· Visningar
194
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Har nyss flyttat och körde tvättmaskinen för första gången idag. Den är ur funktion, centrifugeringen fungerar inte. Vad jag kan läsa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 775
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp