Håll oss uppdaterade, igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ha, ha!!! Så det var DU som red kamel?!!! Jag fick redan i går kväll se några bilder från tävlingen på fb - bl a en där du får en puss av din "kamel" - men det var alldeles för små bilder för att jag skulle kunna känna igen dig i turbanen... och man får väl säga att Bullen var rätt olik sig också! Inte som vi brukar se er vid tävlingarna i Ragvaldsträsk i alla fall...! (Men du får be dem införa en liknande klass så att ni får totaldominera även där?!)

Ja, men självklart var det vi! ;) Hur många galningar finns det som kommer på den idén? :P Har redan kommit på en bra till nästa år...
Ser helt plötsligt nya möjligheter för Bullen att få sina älskade rosetter (ja, min häst ÄLSKAR prisutdelningar och rosetter...), ska ta upp detta med styrelsen!
 
Ms klumpfot har stuckat/vrickat foten så jag är i soffläge för tillfället. Ska ändå rida imorgon, ha. Skiter i. :devil:

Stukade foten rejält i somras efter att jag tömkört Laukur. Har gamla skador i fotlederna sen innan så jag kunde knappt gå alls. Men red jag som vanligt? Jajjemen :D
 
Ja, men självklart var det vi! ;) Hur många galningar finns det som kommer på den idén? :P Har redan kommit på en bra till nästa år...
Ser helt plötsligt nya möjligheter för Bullen att få sina älskade rosetter (ja, min häst ÄLSKAR prisutdelningar och rosetter...), ska ta upp detta med styrelsen!

Ja, det borde jag ju ha räknat ut!!! :D

Såg några fler "bildbevis" idag! Du har förståss redan börjat driva för att grenen ska tas med i FIPO?! Klart "Bullen" förtjänar en internationell karriär och ni skulle garanterat hålla Sveriges fana högt!!! :D
 
Ms klumpfot har stuckat/vrickat foten så jag är i soffläge för tillfället. Ska ändå rida imorgon, ha. Skiter i. :devil:
Träligt!
Jag skulle på P&J för några år sedan och lyckades, när jag packade släpet dagen innan, hoppa ut genom skötardörren och landa snett på vristen. Knakade gott:meh: Foten var blålila och svullen till det dubbla men skam den som ger sig. Rejäl lindning av vristen och tight sko kunde jag halta runt banan, väl i sadeln gick hoppningen fint :p
 
Ja, det borde jag ju ha räknat ut!!! :D

Såg några fler "bildbevis" idag! Du har förståss redan börjat driva för att grenen ska tas med i FIPO?! Klart "Bullen" förtjänar en internationell karriär och ni skulle garanterat hålla Sveriges fana högt!!! :D

Japp, förväntar mig att snart bli uttagen till landslaget (antar att dom inte ringt än bara för att det är lite "off season")
Om inte annat gillar jag ju även att förvåna tränaren genom att dyka upp utstyrd såhär:

10540368_10152993641924155_1177836772035179915_n.jpg
 
Japp, förväntar mig att snart bli uttagen till landslaget (antar att dom inte ringt än bara för att det är lite "off season")
Om inte annat gillar jag ju även att förvåna tränaren genom att dyka upp utstyrd såhär:

10540368_10152993641924155_1177836772035179915_n.jpg

Det finns alltså TVÅ i Vallholt som kör med rosa på fuxvallack?!! Eftersom Vallholt var min moderklubb kan alltså även jag ligga i riskzonen... Note to self: Köp aldrig en fuxvalack ,för då kan det spåra ur riktigt ordentligt..! :D

Jag tror däremot inte du behöver fundera på att landslagsledningen inte hört av sig ännu! Tror knappast ledningen för landslaget i hoppning känner att de behöver kasta sig på telefonen till Rolf-Göran Bengtsson det första de gör - jag menar, är man självskriven så är man!!! ;)
 
Men fy har ni fortfarande lera :eek: Vi har faktiskt vinter nu efter en lång höst med lera. Det blandas plus- och minusgrader men det är i alla fall tjäle så marken är hård.

Och vi har bara haft lera en dryg vecka + en helg i höst. Sedan snö och därmed nu PERFEKT ridunderlag!!! (Dock har jag själv varit konvalescent i fyra veckor nu, men jag hoppas snart kunna få njuta av hästarna igen!!!)
 
Och vi har bara haft lera en dryg vecka + en helg i höst. Sedan snö och därmed nu PERFEKT ridunderlag!!! (Dock har jag själv varit konvalescent i fyra veckor nu, men jag hoppas snart kunna få njuta av hästarna igen!!!)

Vill oxå ha snö som ligger kvar:arghh:
Här snöar det ena dagen och regnar nästa. Tjäle på stigar, vägar, bilspår = isgata övrigt är bara blött o gegga.

Så less på mörker o gegga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
303
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 602
Senast: Gunnar
·
Hemmet Något som kan vara bra att tänka på om man vill binda elpriset på längre tid är att företaget som man binder hos skall vara stabila nog...
2 3
Svar
54
· Visningar
194
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Har nyss flyttat och körde tvättmaskinen för första gången idag. Den är ur funktion, centrifugeringen fungerar inte. Vad jag kan läsa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 773
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp