Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

nej det har jag faktiskt inte.Om folk väljer att tolka det så kan jag inte göra ngt åt det.
 
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

vet du, jag märker att du inte läst ett skit av några av mina inlägg, eller fattat meningen med dem.För ni kan inte bedöma min förmåga som förälder, eftersom det endast uppenbarligen är ni som tycker ajg är olämplig, inga andra av de föräldrar jag känner, läkare , barnmorskor, psykologer osv tycker att jag inte borde skaffa barn, de tycker snarare det var på tiden
 
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

Du kan fortsätta med dina trakasserier för att försöka få reda påa llt om mej men det funkar tyvärr inte,
 
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

Skärp er och kom upp ur sandlådan, annars låser jag tråden.

Gäller alla sidor.


/moderatorn
 
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

Det märks att du fortfarande lever kvar på 1800talet , på 2000talet så tar båda föräldrarna hand om barnen, inte bara kvinnan.Stackars dig om du ska ha fler barn & det blir krav med pappaledigt, hur ska du då klara dig?för det verkar inte vara barnen du tänker på, eftersom de har rätt till omvårdnad även av sin pappa, inte bara mammorna:smirk:
 
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

Jag föreslår faktiskt att du låser tråden, jag går inte med på att alla hittar på lögner om mej samt citat "från mej" jag aldrig skrivit.Mvh
 
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

Fått tips av ullo att lämna tråden så nu gör jag det, allt ni härmed skriver, kommer jag inte kommentera vilket innebär att ni kan fortsätta med påhittade citat & lögner bäst ni vill men övriga som läser mina inlägg vet att jag inte står för det ni hittat på om mej.
Som sagt, detta har inte på ngt sätt gjort att jag ändrat mina egna åsikter(de åsikter jag faktiskt skrivit, inte de ni hittat på alltså)
 
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

Helt ärligt, jag förstår inte vitsen med den här tråden ? VILL du ha påhopp ? Du vet ju precis hur man skall skriva för att folk skall gå igång på alla åtta cylindrar. Varför liksom ? vad vill du uppnå ?
 
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

Såklart får ingen ha en annan åsikt än dig, de får väl heja på vem fan de vill?att det inte är din åsikt är ju trist-för dig alltså.

Men snälla du, har du ätit taggråd till frukost eller vad är det med dig?

Jag är inte av samma åsikt som du är men inte fasen svär jag åt dig och lever rövare.

Ursch.....
 
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

Helt ärligt, jag förstår inte vitsen med den här tråden ? VILL du ha påhopp ? Du vet ju precis hur man skall skriva för att folk skall gå igång på alla åtta cylindrar. Varför liksom ? vad vill du uppnå ?


Du har troligtvis rätt. TS gillar att få "uppmärksamhet" på det här viset och trigga igång en diskution. Har lagt märke till TS innan då hon i andra trådar triggat i gång diskutioner liknande denna. Minns tyvärr inte vilka för det var ett tag sedan.
 
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt

Alla parter bör som det tidigare skrivits i tråden lugna ner sig. Jag låser nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: trazel
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 806
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 434
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 938
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp