Gymnasie hjälp

Matildamajsan

Trådstartare
Just nu går jag i 8an och funderar på ett hästgymnasium. Jag vill gå något som man kan vidareutbilda sig inom något annat än inom ridsporten. Jag har C i genomsnitt ungefär och har omskolat fullblod från galopphäst till alround häst med lite hjälp.

Är det någon som har någon idé på något gymnasie?
Någon som har någon bra/ dålig upplevelse från gymnasie tiden.
 
Det är okej att diskutera vilka gymnasier som finns och lite allmänt runt deras utbildningar, men vi hoppar över bra och dåliga erfarenheter - vilket du garanterat kan hitta oavsett vilket gymnasium det handlar om.
//moderatorn
 
Det är okej att diskutera vilka gymnasier som finns och lite allmänt runt deras utbildningar, men vi hoppar över bra och dåliga erfarenheter - vilket du garanterat kan hitta oavsett vilket gymnasium det handlar om.
//moderatorn

Så alla skolor är lika bra, tror du?
 
Det har jag inte sagt. Det jag menar är att vi inte ska diskutera huruvida skolorna är bra eller inte.
Det kommer alltid vara några f.d elever som höjer sina skolor till skyarna och några som tycker det är rent skit. Oavsett var "sanningen" ligger. Och, som sagt, här hoppar vi över den diskussionen. Den får man ta någon annanstans.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 956
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 106
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 334
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp