Gärds ÄR inställt

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Idasagare

Nytt datum kommer när vi fått besked från förbundet

/anette

Sv: Gärds ÄR inställt

tråkigt att årspremiären blir senare tycker jag, man längtar ju redan som en tok :cry:

men jag har insett att det kanske inte är så himla dumt iaf, för om det ligger senare kan man kanske rida ** där om man har hunnit med några * innan :D

PrinceFair skrev:
tråkigt att årspremiären blir senare tycker jag, man längtar ju redan som en tok :cry:

men jag har insett att det kanske inte är så himla dumt iaf, för om det ligger senare kan man kanske rida ** där om man har hunnit med några * innan :D

Så resonerar min dotter också och det är ju inte så många ** att välja mellan.
Förmodligen blir det sista helgen i maj = krock med Hermanstorp men det krockar vilket datum man än väljer. Av den anlendingen ska förbundet/ftkom säga sitt.
Jag satt tyst när alla beklagade sej :angel:

JAG HATAR DENNA SATANS VINTER:devil: :devil:

enda lilla (väldigt lilla) fördelen med detta är att min 4 åring kommer få debutera på er fina bana:d

Jag hatar också denna vinter. Fast iom att snön drar ut på tiden och tävlingar blir inställda och förflyttade, så hinner Busan bli frisk och komma igång i alla fall, och trotts skada kanske inte missar så mkt i alla fall.

trist... blir det runt den 25-28/5 då lr??

försöker tänka positivt.. nu kan min skadade häst oxå få hänga me till Gärds (hennes favoritplats:) ) och det krockar som sagt inte med Skandinavium...

vilken mental träning denna vintern ger....;)

Wiiie skrev:
trist... blir det runt den 25-28/5 då lr??

Vi vet inte. Förbundet satt i möte igår och fortsätter idag. Det är ju flera tävlingar som måste flyttas och det är inte så enkelt att få ihop det.
Samma tidsschema som påsk men 25-28 är önskemål från Gärds. Men Hermanstorp har ju den helgen. Trossnäs har ju tydligen också önskat där...

Tufft att sitta i Förbundets ftkom nu :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För tredje året i rad står Gärds RF och Kristianstad International Eventing som värd för Folksam Svenskt mästerskap i fälttävlan för...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Senast: Manji
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 801
Senast: Kilauea
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar