Funktionärs ocharrangörsutveckling...

Trossnästösa

Trådstartare
Vi har bjudit in till ett utbyte för tävlingsledare och sekretariatspersonal samt grenledare och andra ansvariga på tävling.......
Tyvärr har vi bara fått 5 anmälda (4 från Tranemo och en från Skövde) samt en som hört av sig och visat sitt stöd men inte kunde komma på träffen.
Kallelsen kom ut rätt sent tyvärr så det jag funderar på är är alla världsmästare på att fixa tävlingar eller är det bara vi som vill utveckla och förbättra :confused: Kanske är för låg till Karlstad att åka......:cry:
Det finns ju kurser för alla TR funktionärer och på träffen i Borås konstaterade vi att det skulle vara kul att ha ett sånt här utbyte så vi kanske äntligen kunde få till ett arrangörskompendium i fälttävlan samt utbyta tips och ideer.
Vi kommer köra träffen i vilket fall på en dag istället för en helg, med de som kommer.
Vill gärna ha lite spontan input på åsikter, genomgående förbättringsområden etc.
Tacksam för all input så vi kan utveckla tävlingarna samt försöka stötta och ev få igång fler tävlingsplatser:bow: :bow:

Sv: Funktionärs ocharrangörsutveckling...

Jag och NAP diskuterade det. Det är för långt att åka för en sådan träff. Krasst...
Annars tycker vi att det låter jättebra ur flera synpunkter!
Alltid bra att bolla idéer, diskutera förändringar, diskutera förhållningssätt osv.

Alltså: SKITBRA men .. himla långt till Karlstad :rofl:

Synd....förstår er, det är låååååååångt:angel:
Hade sett fram emot att haft pappa P med han har lärt mig mycket när jag blev inkastad i sekretariatet :)
Marie C sa att om det fanns intresse i skåne så kunde man "plagiera" karlstad träffen och köra en i skåne om det blev för många anmälda till karlstad:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: hej vad vi bedrog oss men de tappra som kommer ska vi ialla fall se till att de får desto trevligare:p

Jag ska prata med de övriga engagerade i vår klubb på söndag om detta. Jag hoppas verkligen att de är några av oss som får/vill åka!

Trossnästösa skrev:
Synd....förstår er, det är låååååååångt:angel:
Hade sett fram emot att haft pappa P med han har lärt mig mycket när jag blev inkastad i sekretariatet :)
Marie C sa att om det fanns intresse i skåne så kunde man "plagiera" karlstad träffen och köra en i skåne om det blev för många anmälda till karlstad:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: hej vad vi bedrog oss men de tappra som kommer ska vi ialla fall se till att de får desto trevligare:p

Fast vi kan ju plagiera ändå. :idea:
"Problemet" som jag ser det är att vårt distrikt är så "siggigt". Fast man kan ju gå förbi det gänet helt och hållet. :o
Dock är jante-lagen ganska välunderhållen känns det som...

När var sista anmälan? Det är två st från min klubb som är intresserade och de skulle bara höra med styrelsen..

Kul, skulle nog gått ut på buke med det tidigare.....
Alla är välkomna, sista <nmälning var 24/2 men eftersom vi ändrat så är det ingen sista anmälningsdag:)
Skicka ett mail så jag vet hur många som kommer. Vi kor som sagt en heldag på söndagen eftersom intresset varit så litet.

Vårt distrikt är oxå lite "siggigt" vår grenledare är det man hittar i ordboken när man slår upp jantelagen eller "för egen vinnings skull" nä nu var jag nog onödigt elak, men det händer inte värst mycket om man inte gör det själv.

Som sagt, välkommen allihop och vi fixar billig övernattning om ni kommer upp på lördag kväll. Vi har bytt konferenslokal till en sim kostar gratis istället för 4500kr så vi ska nog se till att deltagaravgiften sänks med motsvarande;)

Vi syns i sola i karlstad förhoppningsvis, jag ser fram mot att lära mig jättemycket av er och skall förhoppningsvis kunna tipsa om något:banana: :banana:

Nu ska det vara två st anmälda från min klubb!
Hoppas ni får trevligt, och utbyter nyttiga erfarenheter med varandra!

Ja, jättekul herr G ringde och anmälde dem i morse, han trodde dset var fullt:D
Nu ör det 8 utifrån och några från oss så vi kör på en heldag på söndagen så får vi hoppas det blir bra.
Det är flera jätteduktiga arrangörer som kommer så jag hoppas på att lära mig jättemycket:banana: Hoppas det kanske kommer någon från Iddefixens klubb oxå

Ja, vi behöver alla tips och ideer vi kan få nu, vi ska ha final i en nordisk ponnycup i sommar!
Det är första gången som jag är med och angagerar men vi har ju ett gäng rutinerade också!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka