fullblodshingst

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Chevrolet_brud
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 868
C

Chevrolet_brud

hej letar fullblods hingst till mitt nordis sto:love: låter lite konstigt att korsa så kanse men ska bli en lite grövre rid häst med hoppinrikning på hobby nivå:idea: så behöver ingen top stammad hingst är det någon som har eller vet någon trevlig hingst i mellansverige???? gärna runt 170! alla svar av intresse.:banana:

Sv: fullblodshingst

Varför inte köpa dig en färdig ridhäst istället för att chansa och korsa såhär brett mellan två helt skilda raser? Det blir billigare i längden.

Betäckte min nordsvenska travare med eighty-eight keys.
Har nu en jättemysig 3-åring här hemma.:love:

tycker att det vore kul att ta föl på min lilla ängel o vill att det ska bli en ridhäst jag kan ha kvar! har färdiga hästar så är inte derför!

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 140
Avel Okej, så jag har efter ett par års funderande bestämt mig för att ta föl på mitt fina dressyrsto. Då detta blir första gången jag testar...
Svar
15
· Visningar
3 546
Senast: Stina12
·
Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 437
Senast: moonstruck
·
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
971
Senast: viltmilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka