fredriksborgare

FT_ryttare

Trådstartare
Brukar rida en fredriksborgare o vi är lite intresserad av o se vad hans mamma o pappa har gett mer än denna avkomma.

Men var kan man hitta såna uppgifter, han kommer från danmark (såklart ;) ) och vi har ett namn på uppfödaren samt stam men tror inte odm har ett stuteri..

Sv: fredriksborgare

http://dyrreg.lr.dk/t7fb8dw/web00100$.startup

Här finns alla danska hästar bara de är registrerade, med eller utam stam. Du måste skriva ut hela namnet eller registrering/stamboksnr. En jättebra sida!

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
3 011
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 104
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 270
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
420
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka