Första hund på MH

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare bestatjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 687
B

bestatjejen

Jag undrar om det är nån som har erfarenhet av det?
Jag har fått erbjudandet att gå som första hund på ett MH test i helgen. Jag vart ju jätteglad eftersom jag har en blandras och har svårt att få plats annars. Det kostar mig inget så egentligen så är det väl sak samma.
Men, jag undrar om man oxå får nedskrivet hur det går och så. Det är ju det jag är intresserad av, att få min tik Mh testad. Vad tror ni, har ni varit med om att nån går först sådär?

Sv: Första hund på MH

Ja det är så jag uppfattat det.. Har inte varit med på nåt MH test så jag vet liksom inte hur det går till riktigt. :angel:

Sv: Första hund på MH

Om jag fattat det hela rätt får du göra beskrivningen gratis?
Ring och fråga vad de menar!
Klart du ska se till att få ett protokoll om du är med annars är det väl ingen vits för dig?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 078
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 849
Senast: fixi
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 516
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 531
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka