Första sparken

Status
Stängd för vidare inlägg.

jea78

Trådstartare
Kände de första sparkarna i dag....:D
satt på min Sambos kontor när jag kände tre "hjärtslag" i magen, tryckte tillbaka och fick ett till....:bump:
blev så glad..:banana:
H*n har även sparkt två ggr sen jag komm hem....
tjoho... känns helt fantastiskt:love: :love:
 
Sv: Första sparken

Visst är det en underbar, ofattbar, härlig känsla! :love: :)

... det bor nå´n här inne! Så verkligt det blev...

:banana: G R A T T I S :banana:
 
Sv: Första sparken

Tack det är jätte häftigt:love: :D
jag är i v 21 (20+2):banana: :banana:
i går när jag gick till sängs så sparkade h*n två till gånger till.. tycker lite synd om min sambo som inget känner än... hoppas det inte tar för långtid innan han kan var med och dela denna fantastitka upplevelse :D
 
Sv: Första sparken

Grattis vad roligt. visst är det fantastiskt. men snart kan han också känna den lilla pågående boxningsmatchen
 
Sv: Första sparken

Grattis!
Jag är själv i v. 24, och har känt sparkar ett tag, men det kommer mer o mer, och starkare med tiden :D
När sambon skulle lyssna efter hjärtat, sparkade kotten honom i örat:rofl:
 
Sv: Första sparken

Grattis vad roligt. visst är det fantastiskt. men snart kan han också känna den lilla pågående boxningsmatchen

Tack.:D
Ja det hoppas jag verkligen, är helt fantastiskt:bump:

Grattis!
Jag är själv i v. 24, och har känt sparkar ett tag, men det kommer mer o mer, och starkare med tiden :D
När sambon skulle lyssna efter hjärtat, sparkade kotten honom i örat:rofl:

:rofl: :rofl: gulligt...:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: Otherside
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 656
Senast: co-SMAD4
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 849
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 065
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Tjockistråden 4
  • Knyppling

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp